  • 1. Data: 2010-07-27 12:30:54
    Temat: Polbank Kumulatus
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Ma ktoś jakieś doświadczenie z programem oszczędzania kumulatus w Polbanku ?
    http://www.polbank.pl/klienci-indywidualni/ubezpiecz
    enia/na-czym-polega-program-kumulatus.html

    Co chcę coś tam załatwić to zaraz próbują mnie namówić na ten program.
    Dzisiaj prawie dałem się namówić. Czy ten program (ubezpieczenie) jest wart
    aby w niego wejść.
    Chciałbym poznać wasze opinie .

    Damian

  • 2. Data: 2010-07-27 12:35:59
    Temat: Re: Polbank Kumulatus
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:30:54 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > http://www.polbank.pl/klienci-indywidualni/ubezpiecz
    enia/
    > Czy ten program (ubezpieczenie)

    Już samo słowo ubezpieczenia powinno wywołać u Ciebie odruch obronny,
    szczególnie jak jest Ci to nagminnie proponowane ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-07-27 13:05:28
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-27 14:30, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > Dzisiaj prawie dałem się namówić. Czy ten program (ubezpieczenie) jest wart

    Nie jest. To moja opinia.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 4. Data: 2010-07-27 13:05:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    enia/

    > Już samo słowo ubezpieczenia powinno wywołać u Ciebie odruch obronny,
    Oraz "Aegon" :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2010-07-27 13:08:14
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    enia/

    > Już samo słowo ubezpieczenia powinno wywołać u Ciebie odruch obronny,
    > szczególnie jak jest Ci to nagminnie proponowane ;)

    Przeglądnąłem teraz informacje na temat tego kumulatusa w necie i
    nieciekawie to wygląda.
    Obiecują ze w ciągu 7 dni przyślą papiery i mam 20 dni na rezygnacje a w
    rzeczywistości nic nie przysyłają tylko po miesiącu AEGON od razu bierze
    kasę z konta.

    Mam nadzieje że mnie panienka z infolinii na siłę nie ubezpieczyła, bo pod
    koniec rozmowy powiedziała coś dziwnego że jak tyle mi już wyjaśniała to mi
    nie odpuści i zaczęła czytać formułkę. Chyba nawet ja do końca doczytała ale
    ja wróciłem do sprawy karty kredytowej i żadnej zgody nie wyrażałem.
    Teraz to miesiąc w strachu będę żył :(

    --
    Damian

  • 6. Data: 2010-07-27 13:21:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:08:14 +0200, Damian Niusy napisał(a):

> [...]
    > do końca doczytała ale ja wróciłem do sprawy karty kredytowej i żadnej
    > zgody nie wyrażałem. Teraz to miesiąc w strachu będę żył :(

    To jest ich jakiś taki dziwny myk, że bodajże z kk Ci właśnie ściągają
    jakieś raty na to "ubezpieczenie" czytaj Aegon. Może dla pewności napisać
    do nich pocztą wewnętrzną, że miałeś taką i taką rozmowę i nie jesteś
    pewien czy Pani Ciebie dobrze zrozumiała, że tego nie chcesz ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-27 20:18:44
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Oraz "Aegon" :)

    Dzwonili do mnie wczoraj z Polbanku, ale pogoniłem tak szybko, że nawet
    się nie dowiedziałem, że to Aegon. Jakbym się dowiedział, to pogoniłby
    dużo bardziej brutalnie.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail