  • 11. Data: 2010-07-29 14:20:18
    Temat: Re: Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 16:13:39 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > No akurat tym razem dali informację o zmianach w aktualnościach:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci

    Ach, dawno temu -- aż zapomniałem... zwracam honor kochanemu BRE.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 12. Data: 2010-07-29 14:30:27
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > BTW Multibanku - chyba wprowadzili specjalną procedurę dla uciekających.
    > Proponują przejście na AQ bez weryfikacji historii wpływów, na
    > oświadczenie. Rzecz jasna "muszę uzyskać zgodę kierownika i zadzwonię
    > jutro" (a mi tu jedzie czołg).

    Dla mnie bez sensu, bo jeśli nie akceptuję zmian i chcę zrezygnować z Multi,
    to najpierw wyszukuję sobie inny bank i zakładam tam konto. Późniejsza
    zmiana podejścia Multi nie będzie już miała dla mnie żadnego znaczenia.
    Teraz płacę za mkMy 2-4zł za karty, nie mam zamiaru płacić 14,50 za całość
    co miesiąc. Z przejściem na AQ też nie będę cudował (w sumie potrzebne by
    było 2*5k wpływu co miesiąc). Oprocentowanie słabe, szkoda tylko wygodnego
    dostępu do konta przez www.

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2010-07-29 16:36:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 28 Lip, 19:19, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Paradoksalnie AQ przy sztucznych przelewach byłby dla mnie tańszy niż
    > obecne zwykłe konto (bez opłaty 2zł za kartę, bo nią rzadko wyrabiam
    > wymagany obrót).

    AQ jest duzo tanszy... 3 zl miesiecznie za karte, czyli 36 zl rocznie.
    A zwykly "ja" to koszt okolicy 100 zl - duza przesada jak na tak
    proste konto.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2010-07-29 16:38:57
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Lip, 16:30, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
    >szkoda tylko wygodnego
    > dostępu do konta przez www.

    I wlasnie tego mi tylko byla by szkoda :( Jak nie zmienia mi konta na
    AQ to sie wyprowadzam od nich.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2010-07-29 16:41:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqm.googlegroups.com...

    > AQ jest duzo tanszy... 3 zl miesiecznie za karte, czyli 36 zl rocznie.
    > A zwykly "ja" to koszt okolicy 100 zl - duza przesada jak na tak
    > proste konto.

    To jest podwyższanie jakości usług według Multi.

    U nas każdy myślący klient to klient z segmentu premium, czyli Aquarius. :-)

  • 16. Data: 2010-07-29 16:52:55
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-29 14:44, Olgierd pisze:

    > Zmienię sobie Komforta na Aktywne, karty debetowej i tak nie mam.

    A napiszesz dlaczego? Jak to się ma od strony ekonomicznej?
    Bo ja odwrotnie: zmieniłem z Active (9,50 zł/m-c) na
    Comfort (9,50 zł/m-c).
    Konto służy do zleceń stałych, PZ i SFI.

  • 17. Data: 2010-07-29 17:59:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:36:19 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > AQ jest duzo tanszy... 3 zl miesiecznie za karte, czyli 36 zl rocznie.

    A, faktycznie, stałe 3 PLN od 1 września. Nic to, przełknę tę podwyżkę w
    zamian za wypłaty z wszystkich bankomatów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2010-07-29 18:04:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 16:30:27 +0200, Mariusz napisał(a):

> [...]
    > to najpierw wyszukuję sobie inny bank i zakładam tam konto. Późniejsza
    > zmiana podejścia Multi nie będzie już miała dla mnie żadnego znaczenia.

    Taki był plan, poszedłem do nich złożyć wypowiedzenie, mając już
    zabezpieczone tyły. Ale powiedzmy, że mnie przekonali - za zachowanie
    historii i numeru rachunku, dość wygodny system i wszystkie bankomaty bez
    prowizji jestem w stanie robić te sztuczne obroty co miesiąc. Zlikwiduję
    tylko KK, bo nic specjalnego nie oferuje.

    A VE PayWave z BZWBK sobie zostawię na zabawy w bezstykowe płacenie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-07-29 18:05:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:38:57 -0700, Rafal M napisał(a):

    > I wlasnie tego mi tylko byla by szkoda Jak nie zmienia mi konta na AQ
    > to sie wyprowadzam od nich.

    Ja już się umówiłem (trzeba podpisać aneks do umowy...)

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 20. Data: 2010-07-30 06:47:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 18:52:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > A napiszesz dlaczego? Jak to się ma od strony ekonomicznej? Bo ja
    > odwrotnie: zmieniłem z Active (9,50 zł/m-c) na Comfort (9,50 zł/m-c).
    > Konto służy do zleceń stałych, PZ i SFI.

    Popierniczyło mi się, że Aktywne ma być za darmo ;-) Zmieniłem na
    Akwarium -- dziwne, że będzie trzeba podpisywać jakieś papiery.