  • 1. Data: 2010-07-27 16:06:51
    Temat: wyplata kredytowka z bankomatu
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Przedmiotem dyskusji jest karta kredytowa z Alioru. Z wlasnej glupoty i
    zabiegania uzylem w bankomacie kredytowki zamiast debetowej. Wybralem 300zl.
    Jak to teraz zrobic zeby zaplacic jak najmniej? Jak wplace te 300zl z
    powrotem to w pierwszej kolejnosci zostanie splacone to? Jest tam tez sporo
    transakcji bezgotowkowych... Poki co wisi w blokadach.

  • 2. Data: 2010-07-27 16:59:01
    Temat: Re: wyplata kredytowka z bankomatu
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > z powrotem to w pierwszej kolejnosci zostanie splacone to? Jest tam tez
    > sporo transakcji bezgotowkowych... Poki co wisi w blokadach.

    Nie.

    W pierwszej kolejności całość poprzedniego wyciągu, w drugiej kolejności 12
    zł prowizji od wypłaty gotówki. W trzeciej kolejności to, pod warunkiem, że
    już będzie rozliczone. Musisz poczekać aż transakcja się rozliczy. Jak
    spłacisz wcześniej, czyli dopóki wisi w blokadach, spłacą się bezgotówkowe z
    bieżącego okresu.

  • 3. Data: 2010-07-27 17:00:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup

    > W pierwszej kolejności całość poprzedniego wyciągu, w drugiej kolejności
    > 12 zł prowizji

    Tfu, 9 zł prowizji.

  • 4. Data: 2010-07-27 17:06:09
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    > warunkiem, że już będzie rozliczone. Musisz poczekać aż transakcja się
    > rozliczy. Jak spłacisz wcześniej, czyli dopóki wisi w blokadach, spłacą

    Poprzedni wyciag w calosci splacony automatycznie (cale 5zl tam bylo do
    splaty). Nastepny wyciag mam 1 sierpnia. Czyli jesli sie rozliczy, wplace,
    to zaplace tylko te 9zl i odsetki. Duzo ich bedzie?

  • 5. Data: 2010-07-27 17:11:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Czyli jesli sie rozliczy, wplace, to zaplace tylko te 9zl i odsetki. Duzo
    > ich bedzie?

    Tak. Mało.

  • 6. Data: 2010-07-27 17:49:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 27.07.2010 18:06, neoniusz wrote:
> [...]
    > powrotem to w pierwszej kolejnosci zostanie splacone to? Jest tam tez sporo
    > transakcji bezgotowkowych... Poki co wisi w blokadach.

    A tak swoja droga, sa w Polsce jakies banki, ktore umozliwiaja
    wyciaganie gotowki karta kredytowa z bankomatu (najlepiej dowolnego, a
    co), do wysokosci salda karty kredytowej, bez zadnej dodatkowej
    oplaty/prowizji/odsetek?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2010-07-27 17:55:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > splaty). Nastepny wyciag mam 1 sierpnia. Czyli jesli sie rozliczy, wplace,
    > to zaplace tylko te 9zl i odsetki. Duzo ich bedzie?

    Jeśli spłacisz wszystko w dniu, w którym się rozliczy, to nie powinno
    być żadnych odsetek.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-07-27 17:56:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    > wyciaganie gotowki karta kredytowa z bankomatu (najlepiej dowolnego, a
    > co), do wysokosci salda karty kredytowej, bez zadnej dodatkowej

    KIS. Był niedawno wątek o tym.

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-07-27 17:56:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...

> [...]
    > gotowki karta kredytowa z bankomatu (najlepiej dowolnego, a co), do
    > wysokosci salda karty kredytowej, bez zadnej dodatkowej

    Tak, pełno jest takich kart na każdym kroku... Jeszcze w prezencie dodają
    dwa złote i goździk za każdą taką wypłatę (dla kart platynowych jest on
    doręczany kurierem naziemnym, a dla World Signia, Centuriona oraz Infinity
    śmigłowcem)... :)

    Coś trochę podobnego ma Polbank. Ale tylko trochę. I w sumie to niezazbyt.

  • 10. Data: 2010-07-28 16:30:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 27.07.2010 19:56, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > KIS. Był niedawno wątek o tym.

    Hmm, nie moge znalezc.

    Widze kilka watkow o tym, ze "nie dali mi karty KIS", ale nic o
    wyciaganiu gotowki.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org