  • 21. Data: 2004-03-14 11:10:32
    Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 14 Mar 2004 02:00:12 +0100, "KK" <n...@n...com> wrote:

    >Ja mam tylko jedną bardzo istotną uwagę. Proponuję nie zakładać
    >_automatycznie_ że osoby tu skarżące się piszą prawdę. Zdarzało się, że
    >niektóre listy tutaj szykanujące jakieś konkretne osoby, zdarzenia w bankach
    >(różnych) zostały w większości wyssane z palca - a powodowane głównie chęcią
    >zemsty na banku za swoje własne problemy.

    Z takim podejściem, to możaby uznać całą tą grupę za niewartą
    czytania, skoro z góry trzeba założyć ze wszystko to kłamstwa i
    wyssane z palca opowiastki :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 22. Data: 2004-03-14 11:52:11
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    > Z takim podejściem, to możaby uznać całą tą grupę za niewartą
    > czytania, skoro z góry trzeba założyć ze wszystko to kłamstwa i
    > wyssane z palca opowiastki :).

    Skaczesz z jednej strony skali na drugą - szkoda mojego czasu. Napisałem
    wyraźnie "Zdarzało się...".

    KK

  • 23. Data: 2004-03-14 16:45:10
    Od: "523" <d...@w...pl>

    z kasą (bankami) to jest tak, że wszystko i tak musisz sprawdzić sam

  • 24. Data: 2004-03-15 09:35:32
    Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c2sgbt$h5l$1@nemesis.news.tpi.pl>, blad201
    @_W_Y_T_N_I_J_o2.pl says...
    W watku <c2sgbt$h5l$1@nemesis.news.tpi.pl>, blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl
    piszesz...
> [...]
    |
    |Jarząbek (do szafy): Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszego
    |klubu, prezes Ochudzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle pracuje!
    |Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu szpilki. To nie
    |ludzie - to wilki! To mówiłem ja - Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech
    |żyje nam prezes sto lat !!!
    |Jarząbek (do szafy): To jeszcze ja - Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie
    |mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam
    |prezes naszego klubu. Niech żyje nam. To śpiewałem ja - Jarząbek.

    Hehehe:

    ...Wiesz co robi ten miś ? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym
    misiem ?
    My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to
    nie jest
    nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w
    oparciu o
    sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy
    zrobi ?
    Hochwander: Protokół zniszczenia? ?
    Miś: Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych
    inwestycjach.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 25. Data: 2004-03-15 09:37:03
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <2...@n...onet.pl>,
    r...@w...de says...
    W watku <2...@n...onet.pl>,
    r...@w...de piszesz...
    |Pies Wam du....pe lizal- Psy wieszac kazdy dzieciol potrafi. Wiecie jacy sa Ci
    |pracownicy ? G.. wiecie. Jednakze pofatygujcie sie...wypowiedzi posrednie sa w
    |niesmaku. I to ja mowilem... Jarzabek... wazniaki ze STOLEcy... pozal sie
    |boze...

    Ja nie jestem ze STOLYcy jak piszesz (jakies kompleksy?) ale wypowedz
    RaFaLa mnie rozbawila niezmiernie.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 26. Data: 2004-03-15 09:38:23
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <2...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    says...
    W watku <2...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    piszesz...
> [...]
    |banku, który jest Twoim znajomym. Szkoda, że nie poszłaś dalej w swoich
    |dociekaniach i nie ostrzegłaś wszystkich ludzi, którzy np mają nieestetyczną
    |cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
    |żałosne!
    |Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
    |formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
    |niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
    |konta i wymyslać im tytułów. Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam

    To dobrze ze zmienilas brazne bo z takim podejsciem do klientow to sie
    nadajesz co najwyzej do PKO. Pani Ciagle Obrazona! LOL!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 27. Data: 2004-03-15 09:52:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystek wrote:
    > blad, mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale podesłałem to na p.r.h.n
    > i mam nadzieję, że Panie Moderatorki to przepuszczą :>

    za co :-))
    ja ten tekst szybko wyszukałem w internecie i tylko przekopiowałem kawałek, tego
    co z misia trzymają na www kolekcjonerzy
    *** blad ***

  • 28. Data: 2004-03-19 09:46:52
    Temat: cd historii :)
    Od: g...@o...pl

    Witam

    Wczoraj zadzwonił do mnie dyrektor oddziału Multibanku w Gorzowie, w rozmowie
    otrzymałam wyjaśnienia dotyczące mojego kredytu. Pan Jarosław dał mi także do
    zrozumienia, że ubolewa nad tym, jak mój wniosek został potraktowany. Ma
    nadzieje, że moja współpraca z bankiem będzie trwała nadal i jeśli tylko będę
    miała problemy, jakiekolwiek wątpliwości, to jego drzwi są zawsze otwarte.
    Jestem bardzo ciekawa, jak potoczy się dalej moja współpraca, nie ukrywam, że
    mam żal, ale mam nadzieje, że szybko o tym zapomnę.
    Po tym zajściu widać jakie osiąga efekty forum.

    Pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)