eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank totalny absurd :-/ › Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
    Date: Mon, 15 Mar 2004 10:38:23 +0100
    Organization: Ye 'Ol Disorganized NNTPCache groupie
    Lines: 49
    Message-ID: <M...@n...mm.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: news.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1079343470 14883 217.172.224.230 (15 Mar 2004 09:37:50
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Mar 2004 09:37:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: MicroPlanet-Gravity/2.60.2060
    X-Face: "A2o}\9b9tv"#s');C"ey"/U*`SwupCC&cz>~pTdl[a+ZbEQ&cJDk!JT>J/9.gYDbH31]4Y
    <e4bJLGzF+ONnyrj<V'u(RGx4es4&{txO^L]oBZ,%-t2W`1qe9
    Cache-Post-Path: news.mm.pl!u...@h...gdynia.mm.pl
    X-Cache: nntpcache 3.0.1 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290559
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <2...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    says...
    W watku <2...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    piszesz...
    |> Bardzo mnie zafascynował Twój długi list Gazelko! Pracowałam kiedyś w
    |banku, na szczęście udało mi się zmienić branżę, z czego się niezmiernie
    |cieszę. Dlaczego? Dlatego, że miałam do czynienia właśnie z takimi osobami jak
    |Ty!Mimo starań i naprawdę morderczego tempa pracy przytrafiło mi się parę
    |naprawdę przykrych sytuacji, gdy klienci zrzucali na mnie całą swoją
    |frustrację za niepowodzenie w uzyskaniu kredytu , linii, itp. Zawsze jednak
    |zastanawiała mnie pewna prawidłowość w profilu tych klientów. Byli to ludzie,
    |którzy mieli "grzeszną przeszłość"w BIK-u, bądź podobnie jak i Ty próbowali
    |sobie sztucznie "pompować" konto, aby uzyskać większą kwotę kredytu lub
    |zwiększyć linię. Z tego co napisałaś jasno wynika, że zaliczasz się do tej
    |grupy klientów. Przemawia za tym jeszcze fakt, że jako przyczynę zachowania
    |się dyrektora podajesz jego złe nastawienie do jednego z pracowników tego
    |banku, który jest Twoim znajomym. Szkoda, że nie poszłaś dalej w swoich
    |dociekaniach i nie ostrzegłaś wszystkich ludzi, którzy np mają nieestetyczną
    |cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
    |żałosne!
    |Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
    |formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
    |niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
    |konta i wymyslać im tytułów. Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam

    To dobrze ze zmienilas brazne bo z takim podejsciem do klientow to sie
    nadajesz co najwyzej do PKO. Pani Ciagle Obrazona! LOL!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1