    From: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
    Date: Mon, 15 Mar 2004 10:35:32 +0100

    In article <c2sgbt$h5l$1@nemesis.news.tpi.pl>, blad201
    @_W_Y_T_N_I_J_o2.pl says...
    W watku <c2sgbt$h5l$1@nemesis.news.tpi.pl>, blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl
    piszesz...
    |czuję tu przeróbkę poniższego tekstu ;-)
    |*** blad ***
    |
    |Jarząbek (do szafy): Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszego
    |klubu, prezes Ochudzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle pracuje!
    |Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu szpilki. To nie
    |ludzie - to wilki! To mówiłem ja - Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech
    |żyje nam prezes sto lat !!!
    |Jarząbek (do szafy): To jeszcze ja - Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie
    |mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam
> [...]

    Hehehe:

    ...Wiesz co robi ten miś ? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa. To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym
    misiem ?
    My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to
    nie jest
    nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w
    oparciu o
    sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy
    zrobi ?
    Hochwander: Protokół zniszczenia? ?
    Miś: Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych
    inwestycjach.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke