    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank + kredyt odnawialny
    Date: Fri, 26 Apr 2002 01:51:51 +0200

    > Ale po co deklarować, czy deklaracja jest lepsza niż fakty? W tym
    > przypadku obrót na koncie.
    Nie wiem co Ci ta deklaracja tak przeszkadza ? Jak nie chcesz deklarowac,
    ani ujawniac dochodow, to wplac kase na lokate lub lokate inwestycyjna i tez
    dostaniesz kredyt... BEZ PROBLEMU !

    > Zastanów się- liczy się krotność, czy konkretna kwota ?
    Zeby byla konkretna kwota musi byc krotnosc sensownych dochodow.

    > Dla mnie kwota jest ważniejsza. Jesli taka kwota wychodzi ze sredniej
    wpływów, to po co żądać deklaracji ?
    Aby przywiazac klienta i utrzymac te wplywy :-))

    > A czym się różni vip pekao od citi, czy ing ? Opłatą za konto ? Śmieszne.
    Zobacz sobie lepiej wymagania na zlote konta w ING, albo jeszcze lepiej w
    citi.
    Poza tym, sa to prawdziwe zlote konta, a nie jakis tam psedo vip, ktory
    dostaje kazdy w pekao. Choc przyznaje, bylem ostatnio w pekao i zmienili te
    smieszne kanciapy na normalne pokoiki. Ladnie nawet maja te vip'y :-))
    Dla mnie zlote konto to takie gdzie masz b.dobra i WYJATKOWA oferte, mila i
    kompetentna obsluge i oczywiscie WSZYSTKO za DARMO ! A nie tak jak w pekao,
    ze wlasciwie jestes normalnym klientem z doradca i zlota karta. Oferta pekao
    nie jest wcale zadna wyjatkowa. Zwykly Maestro ze smiesznym limitem wyplat z
    bankomatow, do tego np. wyplaty z innych bankomatow kosztuja tyle samo co
    "szarego" klienta pekaosa. Np. w citi wszystko jest za free, a nawet wyplaty
    z bankomatow za granica tez sa za free !

    > Aaa...- pewnie deklaracją wpływów- w citi i ing są (te deklaracje) pewnie
    większe ?
    Nie, tu nie chodzi o deklaracje. Bo jak sam powiedziales deklaracje nic nie
    znacza. Chodzi o fakty. Zob. oferte, to bedziesz wiedzial...

    > No, ale skoro dla banków "deklaracje" są ważniejsze...
    A co zes sie tak tego uczepil ? Czy jakis bank daje wspomniana linie
    kredytowa WYLACZNIE na podstawie deklaracji ?
    pzd