  • Data: 2002-04-26 05:23:13
    Temat: Re: Multibank + kredyt odnawialny
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co Ci ta deklaracja tak przeszkadza ? Jak nie chcesz deklarowac,
    > ani ujawniac dochodow, to wplac kase na lokate lub lokate inwestycyjna i tez
    > dostaniesz kredyt... BEZ PROBLEMU !

    Taaak?
    Poczytaj wstecz pbb, to sie dowiesz, że to nie takie proste.

    > Zeby byla konkretna kwota musi byc krotnosc sensownych dochodow.

    Nie-żeby była konkretna kwota, powinna być średnia wpływów na dane konto w danym
    banku lub z historii innego banku. Napisałem, że "powinna", bo nie zawsze tak
    jest :-(

    > Aby przywiazac klienta i utrzymac te wplywy :-))

    Zaufanie i miła, kompetentna obsługa zrobią to lepiej niż deklaracje.

    > Zobacz sobie lepiej wymagania na zlote konta w ING, albo jeszcze lepiej w
    > citi.

    Wymagania na złote karty świadczą o jej "elitarności" ? Czy też o jej
    "elitarności" świadczą pieniądze jakie przewijają się przez konto ? Myslę, że
    jednak to drugie :-)

    > Poza tym, sa to prawdziwe zlote konta, a nie jakis tam psedo vip, ktory
    > dostaje kazdy w pekao. Choc przyznaje, bylem ostatnio w pekao i zmienili te
    > smieszne kanciapy na normalne pokoiki. Ladnie nawet maja te vip'y :-))

    Bez komentarza, bo nie to jest tematem wątku.

    > Dla mnie zlote konto to takie gdzie masz b.dobra i WYJATKOWA oferte, mila i
    > kompetentna obsluge i oczywiscie WSZYSTKO za DARMO ! A nie tak jak w pekao,
    > ze wlasciwie jestes normalnym klientem z doradca i zlota karta. Oferta pekao
    > nie jest wcale zadna wyjatkowa. Zwykly Maestro ze smiesznym limitem wyplat z
    > bankomatow, do tego np. wyplaty z innych bankomatow kosztuja tyle samo co
    > "szarego" klienta pekaosa. Np. w citi wszystko jest za free, a nawet wyplaty
    > z bankomatow za granica tez sa za free !

    Nie znam Citi od tej strony i przyznam się szczerze, że wcale nie palę się, żeby
    poznać ich ofertę.

    > większe ?
    > Nie, tu nie chodzi o deklaracje. Bo jak sam powiedziales deklaracje nic nie
    > znacza. Chodzi o fakty. Zob. oferte, to bedziesz wiedzial...

    No właśnie fakty mówią jasno, że dla tych banków najważniejsze są deklaracje
    (zresztą dotyczy wszystkich banków).
    Byłem ostatnio w Śląskim i nic ciekawego nie odkryłem- ich oferta jest
    przeciętna, a do tego mają mały wybór kart ;-) i o wiele mniej bankomatów niż
    pekao (może to zmusza ich do zaniechania poboru opłat z innych bankomatów
    przynajmniej od vipów).

    > A co zes sie tak tego uczepil ? Czy jakis bank daje wspomniana linie
    > kredytowa WYLACZNIE na podstawie deklaracji ?

    Nie, ale żąda się takowej.
    Nie tak dawno temu co poniektóre banki przy zakładaniu konta żądały deklaracji i
    zaświadczeń od pracodawcy co do wysokości wpływów. Było to śmieszne i nie
    znaczyło nic. Bo wpływy mogły być i mogły tego samego dnia wyfrunąć do innego
    banku, klient może stracić pracę itd. itp.
    Więc tak naprawdę żadne obietnice klienta nie powinny być brane pod uwagę i nie
    są :-)- o jego statusie powinny przemawiać fakty, czyli historia innego
    rachunku, wpływy na dany rachunek.
    To wszystko.

    Grzegorz