  • 1. Data: 2002-02-04 17:49:05
    Temat: Multibank - W-wa
    Od: <p...@p...onet.pl>

    witam,

    Jutro planuje otworzyć sobie u nich rachunek i mam pytanie:
    Gdzie jest sympatyczniejszy oddział - na Królewskiej czy Senatorskiej???
    (BTW Trochę "marmurkowe" nazwy tych ulic :)

    Dzięki, paV

  • 2. Data: 2002-02-04 18:05:45
    Temat: Re: Multibank - W-wa
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ <p...@p...onet.pl> ]
    >Jutro planuje otworzyć sobie u nich rachunek i mam pytanie:
    >Gdzie jest sympatyczniejszy oddział - na Królewskiej czy Senatorskiej???
    >(BTW Trochę "marmurkowe" nazwy tych ulic :)

    Obydwa są jednakowo sympatyczne, ale w czasie deszczu lub opadów
    śniegu nie wybierałbym oddziału przy Królewskiej. Można się zabić na
    marmurowym chodniku przed budynkiem.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 3. Data: 2002-02-04 18:13:50
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    > witam,
    >
    > Jutro planuje otworzyć sobie u nich rachunek i mam pytanie:
    > Gdzie jest sympatyczniejszy oddział - na Królewskiej czy Senatorskiej???
    > (BTW Trochę "marmurkowe" nazwy tych ulic :)

    Z "pewnych źródeł" wiem że lepiej na Królewskiej
    (choć tam nie byłem)
    ale jak byłem na Senatorskiej , to zauważyłem
    poprawę i nie ma na co narzekać.
    (na Senatorskiej łatwiej zaparkować pod Teatrem Wielkim)

    BAH

  • 4. Data: 2002-02-04 19:18:40
    Od: "MM" <g...@g...pl>

    ja dzis sobie zakładałam rachunek na Senatorskiej i byl bardzo miły Pan:)

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:3...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-02-05 07:49:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Jutro planuje otworzyć sobie u nich rachunek i mam pytanie:
    > Gdzie jest sympatyczniejszy oddział - na Królewskiej czy Senatorskiej???
    > (BTW Trochę "marmurkowe" nazwy tych ulic :)

    Każdy szanujący się grupowicz powinien otworzyć konto w Poznaniu u
    dysponenta Wojciecha F. ;-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-02-05 08:02:49
    Od: "Misiu" <p...@t...pl>

    > witam,
    >
    > Jutro planuje otworzyć sobie u nich rachunek i mam pytanie:
    > Gdzie jest sympatyczniejszy oddział - na Królewskiej czy Senatorskiej???
    > (BTW Trochę "marmurkowe" nazwy tych ulic :)

    Ja zakladalem konto 2 tygodnie temu na Krolewskiej....
    i odnioslem wrazenie ze obslugiwala mnie pani, co za bardzo nie miala
    pojecia co robi.

    Kilkakrotnie wprowadzala moje dane do systemu, bo za kazdym razem cos
    schrzaniala.

    Koles moj zakladal konto na Senatorskiej, i mowil ze obsluga OKi.

  • 7. Data: 2002-02-05 08:03:10
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 08:49:13AM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Każdy szanujący się grupowicz powinien otworzyć konto w Poznaniu u
    > dysponenta Wojciecha F. ;-)))

    Niektorzy otwierali jak Wojciech F. jeszcze tam nie pracowal ;-P

    A poza tym wybacz, nie chce mi sie jechac do Poznania - moze by tak
    Wojtek jezdzil po roznych miastach Polski? ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-05 09:27:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Feb 2002 09:03:10 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Niektorzy otwierali jak Wojciech F. jeszcze tam nie pracowal ;-P

    np ja tak otwieralem :-).

    >A poza tym wybacz, nie chce mi sie jechac do Poznania - moze by tak
    >Wojtek jezdzil po roznych miastach Polski? ;-)

    :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-02-05 09:44:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 10:27:58AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > np ja tak otwieralem :-).

    No wlasnie.

    A tak przy okazji - jak wyglada potwierdzenie (jesli jest) aktywacji
    rachunku?

    Konto otworzylem w sierpniu '01 ale umowe wyslalem dopiero tydzien
    temu. Ja wiem ze lodz to koniec Polski ;-) ale powinna nawet tam
    dotrzec.

    I teraz mam pytanie do multibankowcow - czy mam sobie sprawdzac
    codziennie czy juz mam konto aktywne czy tez codziennie dzwonic do
    multilinii i sie pytac j/w czy tez moze Ktos mi te informacje
    przekaze?

    Wydaje mi sie ze podawalem tam emalie do siebie, nie mozna takich
    informacji przeslac emalia?

    > :-)))

    Ty sie nie smiej, tylko dmuchaj po sieciowy pkp na cala polske! ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-05 09:59:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Feb 2002 10:44:32 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >Konto otworzylem w sierpniu '01 ale umowe wyslalem dopiero tydzien
    >temu. Ja wiem ze lodz to koniec Polski ;-) ale powinna nawet tam
    >dotrzec.

    A po kiego otwierales poczta ? Chyba z Wawy jestes ?

> [...]
    >codziennie czy juz mam konto aktywne czy tez codziennie dzwonic do
    >multilinii i sie pytac j/w czy tez moze Ktos mi te informacje

    Na sobie tego nie testowalem, ale o ile sie nie myle to procedura
    otwierania konta zdalnie jest w Multi identyczna jak w mBanku.