  • 11. Data: 2002-02-05 10:13:42
    Temat: Re: Multibank - W-wa
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 10:59:25AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > A po kiego otwierales poczta ? Chyba z Wawy jestes ?

    Jak by Ci powiedziec ... wtedy tutaj nie bylo jeszcze oddzialow ;-)

    > Na sobie tego nie testowalem, ale o ile sie nie myle to procedura
    > otwierania konta zdalnie jest w Multi identyczna jak w mBanku.

    Konto w mbanku otwieralem jeszcze wczesniej ;-)

    Nie mozesz mi powiedziec czy mam sie dobijac czy tez zostane nagle
    oswiecony ze juz mi dziala? ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-02-05 18:19:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > Na sobie tego nie testowalem, ale o ile sie nie myle to procedura
    > otwierania konta zdalnie jest w Multi identyczna jak w mBanku.

    Nie jest :)
    W Multi po tym jak podadzą identyfikator klienta i nada się hasło
    można dostać się do serwisu i sobie go obejrzeć. W mBanku z tego co
    pamiętam nie można było w ogóle wejść do momentu aktywowania konta po
    odesłaniu umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2002-02-05 20:00:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Każdy szanujący się grupowicz powinien otworzyć konto w Poznaniu u
    > dysponenta Wojciecha F. ;-)))

    A czy można się umówić na godzinę i kiedy ten pan przyjmuje ? ;-)))
    Żeby tylko nie było kolejek :-))
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-05 20:45:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002 19:19:10 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

> [...]
    >można dostać się do serwisu i sobie go obejrzeć. W mBanku z tego co
    >pamiętam nie można było w ogóle wejść do momentu aktywowania konta po

    Zle pamietasz :-)
    Do mBanku logowalem sie juz pierwszego dnia jego oficjalnego
    dzialania, w kilka minut po zalozeniu konta.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-02-05 21:33:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    > Zle pamietasz :-)
    > Do mBanku logowalem sie juz pierwszego dnia jego oficjalnego
    > dzialania, w kilka minut po zalozeniu konta.

    Dziwne. Może później to zmienili? Bo dopiero w czerwcu zeszłego roku
    zakładałem konto.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2002-02-05 22:56:30
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "BAH" <b...@b...pl> wrote in message news:3c5ecf23@news.vogel.pl...

    > Z "pewnych źródeł" wiem że lepiej na Królewskiej
    > (choć tam nie byłem)

    Ja bylem dzisiaj. Milo, symaptycznie (moze kawe? itp.) ale: wyszedlem z
    banku, po 10 minutach zadzwonila pani, ktora zakladala mi konto, mowiac, ze
    "musi pan przyjsc do oddzialu raz jeszcze, bo nie podpisal pan oswiadczenia
    o zapoznaniu sie z regulaminem rachunku oszczednosciowego" (sic!), ktorego
    to oswiadczenia oczywiscie do podpisu nie dostalem......

    rafal