  • 21. Data: 2007-09-20 18:16:38
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    news:fcuc5t$346$3@news.onet.pl...

    > Podobno oferta nie dla wszystkich. "Zostal pan wyrozniony jako wzorowy
    > klient, ktoremu nasz bank ufa". Takie cos uslyszalem w banku. ROTFL :)

    Cos w tym jednak musi być. Ja mam obroty w Multi bardzo wysokie jak na
    rachunek osobisty. I żadnej takiej oferty nie mam. :-) I nie dziwi mnie, że
    nie budzę zaufania Multi.

    marekz

  • 22. Data: 2007-09-20 19:37:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.09.2007 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał/a:
> [...]
    > rachunek osobisty. I żadnej takiej oferty nie mam. :-) I nie dziwi mnie, że

    Mithos jest, o ile pamiętam, prawnikiem. Pewnie lekarze, prawnicy i
    farmaceuci mają bonus
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 23. Data: 2007-09-20 20:11:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Mithos jest, o ile pamiętam, prawnikiem. Pewnie lekarze, prawnicy i
    > farmaceuci mają bonus

    Tylko ciekawe skad o tym wie bank kim ja jestem :) Zreszta jakos
    wczesniej nic to nie pomagalo...

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2007-09-20 21:06:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:fcuc5t$346$3@news.onet.pl...

    > Cos w tym jednak musi być. Ja mam obroty w Multi bardzo wysokie jak na
    > rachunek osobisty. I żadnej takiej oferty nie mam. :-) I nie dziwi mnie, że
    > nie budzę zaufania Multi.

    To chyba tak, jak z telefonia komorkowa.
    Gdy klient chce zrezygnowac z operatora, to proponuja lepsze warunki
    (tj. ostatnio troche sie zmienilo i niktorzy dodaja z automatu upusty
    za staz przy przedluzaniu, ale pewnie gdyby chcialo sie zrezygnowac, i
    tak polepszaja oferte)

  • 25. Data: 2007-09-20 22:44:09
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 20 Sep 2007 19:51:08 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie no az tak dobrze to nie ma... Musialem wypelnic dwie rubryki +
    > podpis :)

    Jak dla mnie to kosmiczny progres jeżeli chodzi o ten bank :) jednak
    mimo wszystko mBank się jak na razie u mnie lepiej sprawdza - zobaczymy
    jak długo pociągnie.

    Xenocide

  • 26. Data: 2007-09-21 06:34:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.09.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Tylko ciekawe skad o tym wie bank kim ja jestem :) Zreszta jakos
    > wczesniej nic to nie pomagalo...

    Nie wypełniałeś jakiejś ankiety? Może prowadzisz DG i pokazałeś im wpis do
    ewidencji? A że wcześniej nie pomagało - pewnie przekroczyłeś jakąś
    magiczną granicę wieku, czy coś.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 27. Data: 2007-09-21 19:12:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Nie wypełniałeś jakiejś ankiety? Może prowadzisz DG i pokazałeś im wpis do
    > ewidencji? A że wcześniej nie pomagało - pewnie przekroczyłeś jakąś
    > magiczną granicę wieku, czy coś.

    Nic nie wypelnialem, nic im nie pokazalem. Innymi slowy od dawna nie
    udzielalem o sobie zadnego info do banku. Najblizsze urodziny mam w
    grudniu, wiec nijak we wrzesniu nie przekroczylem zadnej magicznej
    granicy wieku (zreszta nie wiem co tu wiek moglby miec do rzeczy).
    Zreszta, nieawazne :)

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2007-09-21 20:05:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.09.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > grudniu, wiec nijak we wrzesniu nie przekroczylem zadnej magicznej
    > granicy wieku (zreszta nie wiem co tu wiek moglby miec do rzeczy).

    Może mieć, np. mają politykę, że takim do 25 lat się nie wciskają z
    kredytami, bo niemal na pewno jeszcze nie zarabia dostatecznie dużo.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 29. Data: 2007-09-22 08:16:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 10:19:03 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    > Takie cos to tylko w Citi przy KK. Bank nie moze wiedziec, ze chcialem
    > zamknac glowny rachunek bo jeszcze zadnego wypowiedzenia im w tej
    > sprawie nie wyslalem.

    Pochwaliłeś się na grupie. A wywiad działa :)

    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 30. Data: 2007-09-22 08:18:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Może mieć, np. mają politykę, że takim do 25 lat się nie wciskają z
    > kredytami, bo niemal na pewno jeszcze nie zarabia dostatecznie dużo.

    Tak jak pisalem : urodziny mam w grudniu :) Niedawno (3-4 miesiace temu)
    chcialem kredyt odnawialny i nie chcieli mi dac, limitu na KK podniesc
    tez nie chcieli. W miedzy czasie nie obchodzilem urodzin :)

    Zreszta : uwierze w przemiane tego banku jak bede mial karte fizycznie w
    rekach :)

    --
    Mithos