  • 21. Data: 2004-01-12 08:47:21
    Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
    > W oddziale przy Krolewskiej bylem ze 4 razy przez te 2,5 roku jak mam
    > konto i nie mialem specjalnych powodow do narzekan. No chyba ze na to
    > ze raz bylo IMHO troche za goraco :)

    To pewnie jak ktoras z dziewczyn za blisko ciebie przechodzila??? :)
    hihihi

  • 22. Data: 2004-01-12 08:52:13
    Od: Internet User <u...@i...org>

    Użytkownik Beniowa napisał:

    > Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
    > z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
    > zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.

    Dokladnie tak samo jest w innych placowkach. Bardzo rzadko odwiedzam
    bank, tylko jesli musze. A jak juz odwiedzam to zazwyczaj mam malo
    czasu. Niestety, od kilku miesiecy czas wizyty w oddziale Multibanku
    dramatycznie sie wydluzyl. Wzrosla tez niekompetencja.

    Poradzilem sobie z tym! Zmienilem konto na Aquariusa i teraz wszystko
    zalatwiam od reki. Nie zdazylo mi sie czekac w kolejce dluzej niz
    minute. A pracownik, ktory mnie osluguje byl zawsze kompetentny.

    Piotr

  • 23. Data: 2004-01-12 09:06:47
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bttmui$t7v$1@news.onet.pl...
    > To pewnie jak ktoras z dziewczyn za blisko ciebie przechodzila??? :)
    > hihihi

    Widze, ze jestes bywalcem tego oddzialu :))))))))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 24. Data: 2004-01-12 10:25:21
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Byc moze masz racje, jako statystyk obciazenia placowek nie
    > znamy to mozemy gdybac i podejrzewac ze to moze byc w miare
    > uzasadnione. Ale mimo wszystko nie chce mi sie wierzyc by
    > ow 1 CUF "krakowski" mial mniejsze obciazenie niz ktoras z
    > krytykowanych placowek. A opisy zachowania personelu ktore
    > tu grupowicze korzystajacy z nich podawali wydaja sie erhm
    > jednak wskazywac za kwestia mentalnosci.

    Zgadzam się z Tobą. Aczkolwiek nie sądzę, aby mentalność mieszkańców
    Warszawy nie pozwalała na solidne obsługiwanie klienta. Mam natomiast
    wrażenie, że o ile szeroko pojęte warunki pracy są zbliżone w całym kraju,
    to w Krakowie stać ich po prostu na lepszych ludzi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 25. Data: 2004-01-15 13:49:47
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    > W tym roku maja podwoic liczbe placowek

    mam nadzieję, że w Krakowie powstanie druga placówka... ciekawe, czy
    zwiększą liczbę placówek uruchamiając nowe w tych miastach w których ich nie
    ma, czy też (albo jednocześnie) zwiększą liczbę placówek w dużych
    aglomeracjach ... wg. mnie 1 placówka w K-wie to za mało ;)

  • 26. Data: 2004-01-15 23:43:43
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    napisał w wiadomości news:btsak9$qbg$1@news.onet.pl...
    > Liczba klientow - podejrzewam, ze jest znacznie wieksza na te dwie
    placowki
    > niz gdzie indziej.
    > Zauwaz - ze w ogole nie pojawiaja sie narzekania na inne warszawskie
    > oddzialy - a jest juz ich w sumie 5!

    Sam sie prosisz :-)
    Na Kijowskiej zlozylem dyspozycje zmiany adresu. Zgubili i wyciagi
    oczywiscie przesylali w dalszym ciagu do Bogu ducha winnych nabywcow mojego
    mieszkania. Dopiero za drugim razem zadzialalo.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 27. Data: 2004-01-16 10:55:24
    Temat: Re: Multibank siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: "Zavi" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zwykly klient (nawet ze stosownymi dochodami) traktowany jest w kazdym innym

    Witam

    Chciałem zdementować pogląd że klienci Aquariusa są traktowani przyzwoicie.
    Dla odmiany (a jestem "VIPem") Bank mój wniosek zgubił, przepraszam nie zgubił
    tylko złożyłem go przed dwoma tygodniami i nikt nie ma pojęcia gdzie może być -
    ale moje twierdzenie o zagubieniu jest nieuprawnione (tak twierdzi MultiLinia)
    a co więcej nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności za to, ani nawet nie
    chcą mi powiedzieć co dalej, wszyscy liczą na samoodnalezienie dokumentów (ani
    słowa kiedy uznają je za ostatecznie zagubione, co dalej, czy składać
    ponownie, czy uwierzą mi na słowo że zarabiam tyle co na zgubionym
    zaświadczeniu - nic). Zostałem totalnie olany.

    Cała pociecha, że Unicredito pewnie kupi wreszcie Commerzbank, PeKaO przejmie
    BRE, a bank z żubrem rozpędzi tych wszystkich nierobów i zamknie ten
    niby "bank".
    pozdrawiam
    p.

    PS czy pamiętacie film "Upadek" z Michaelem Douglasem? Rozumiem faceta

  • 28. Data: 2004-01-17 13:20:26
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
> [...]
    mojego
    > mieszkania. Dopiero za drugim razem zadzialalo.

    kurde.. czyli problemy ze skladaniem dokumentow, to nie tylko mi sie
    przytrafily..
    Chyba ktos powinien sie tym wszystkim zajac w tym banku...

    pozdro
    SirmarK