-
21. Data: 2004-01-12 08:47:21
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:
> W oddziale przy Krolewskiej bylem ze 4 razy przez te 2,5 roku jak mam
> konto i nie mialem specjalnych powodow do narzekan. No chyba ze na to
> ze raz bylo IMHO troche za goraco :)
To pewnie jak ktoras z dziewczyn za blisko ciebie przechodzila??? :)
hihihi
-
22. Data: 2004-01-12 08:52:13
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: Internet User <u...@i...org>
Użytkownik Beniowa napisał:
> Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
> z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
> zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.
Dokladnie tak samo jest w innych placowkach. Bardzo rzadko odwiedzam
bank, tylko jesli musze. A jak juz odwiedzam to zazwyczaj mam malo
czasu. Niestety, od kilku miesiecy czas wizyty w oddziale Multibanku
dramatycznie sie wydluzyl. Wzrosla tez niekompetencja.
Poradzilem sobie z tym! Zmienilem konto na Aquariusa i teraz wszystko
zalatwiam od reki. Nie zdazylo mi sie czekac w kolejce dluzej niz
minute. A pracownik, ktory mnie osluguje byl zawsze kompetentny.
Piotr
-
23. Data: 2004-01-12 09:06:47
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
message news:bttmui$t7v$1@news.onet.pl...
> To pewnie jak ktoras z dziewczyn za blisko ciebie przechodzila??? :)
> hihihi
Widze, ze jestes bywalcem tego oddzialu :))))))))))
--
Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
-
24. Data: 2004-01-12 10:25:21
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:
>
> Byc moze masz racje, jako statystyk obciazenia placowek nie
> znamy to mozemy gdybac i podejrzewac ze to moze byc w miare
> uzasadnione. Ale mimo wszystko nie chce mi sie wierzyc by
> ow 1 CUF "krakowski" mial mniejsze obciazenie niz ktoras z
> krytykowanych placowek. A opisy zachowania personelu ktore
> tu grupowicze korzystajacy z nich podawali wydaja sie erhm
> jednak wskazywac za kwestia mentalnosci.
Zgadzam się z Tobą. Aczkolwiek nie sądzę, aby mentalność mieszkańców
Warszawy nie pozwalała na solidne obsługiwanie klienta. Mam natomiast
wrażenie, że o ile szeroko pojęte warunki pracy są zbliżone w całym kraju,
to w Krakowie stać ich po prostu na lepszych ludzi.
--
ukłony - skowi
skowi at poczta fm
http://pomoz-bajce.0-700.pl
-
25. Data: 2004-01-15 13:49:47
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>
> W tym roku maja podwoic liczbe placowek
mam nadzieję, że w Krakowie powstanie druga placówka... ciekawe, czy
zwiększą liczbę placówek uruchamiając nowe w tych miastach w których ich nie
ma, czy też (albo jednocześnie) zwiększą liczbę placówek w dużych
aglomeracjach ... wg. mnie 1 placówka w K-wie to za mało ;)
-
26. Data: 2004-01-15 23:43:43
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:btsak9$qbg$1@news.onet.pl...
> Liczba klientow - podejrzewam, ze jest znacznie wieksza na te dwie
placowki
> niz gdzie indziej.
> Zauwaz - ze w ogole nie pojawiaja sie narzekania na inne warszawskie
> oddzialy - a jest juz ich w sumie 5!
Sam sie prosisz :-)
Na Kijowskiej zlozylem dyspozycje zmiany adresu. Zgubili i wyciagi
oczywiscie przesylali w dalszym ciagu do Bogu ducha winnych nabywcow mojego
mieszkania. Dopiero za drugim razem zadzialalo.
Pozdrawiam, Grzegorz
-
27. Data: 2004-01-16 10:55:24
Temat: Re: Multibank siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: "Zavi" <h...@p...onet.pl>
> Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
> z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
> zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.
> Zwykly klient (nawet ze stosownymi dochodami) traktowany jest w kazdym innym
> porzadnym marmurowym banku.
Witam
Chciałem zdementować pogląd że klienci Aquariusa są traktowani przyzwoicie.
Dla odmiany (a jestem "VIPem") Bank mój wniosek zgubił, przepraszam nie zgubił
tylko złożyłem go przed dwoma tygodniami i nikt nie ma pojęcia gdzie może być -
ale moje twierdzenie o zagubieniu jest nieuprawnione (tak twierdzi MultiLinia)
a co więcej nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności za to, ani nawet nie
chcą mi powiedzieć co dalej, wszyscy liczą na samoodnalezienie dokumentów (ani
słowa kiedy uznają je za ostatecznie zagubione, co dalej, czy składać
ponownie, czy uwierzą mi na słowo że zarabiam tyle co na zgubionym
zaświadczeniu - nic). Zostałem totalnie olany.
Cała pociecha, że Unicredito pewnie kupi wreszcie Commerzbank, PeKaO przejmie
BRE, a bank z żubrem rozpędzi tych wszystkich nierobów i zamknie ten
niby "bank".
pozdrawiam
p.
PS czy pamiętacie film "Upadek" z Michaelem Douglasem? Rozumiem faceta
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
28. Data: 2004-01-17 13:20:26
Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>
Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
news:bu7b3j$8bo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Sam sie prosisz :-)
> Na Kijowskiej zlozylem dyspozycje zmiany adresu. Zgubili i wyciagi
> oczywiscie przesylali w dalszym ciagu do Bogu ducha winnych nabywcow
mojego
> mieszkania. Dopiero za drugim razem zadzialalo.
kurde.. czyli problemy ze skladaniem dokumentow, to nie tylko mi sie
przytrafily..
Chyba ktos powinien sie tym wszystkim zajac w tym banku...
pozdro
SirmarK