  • 1. Data: 2004-01-09 18:34:33
    Temat: Które banki nie współpracują z BIK iem
    Od: "ika" <g...@p...onet.pl>

    Witam! Proszę o informację które banki jeszcze nie podpisały umowy z biurem
    Informacji Kredytowej?

  • 2. Data: 2004-01-09 18:40:02
    Temat: Re: Które banki nie współpracują z BIK iem
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "ika" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Proszę o informację które banki jeszcze nie podpisały umowy z
    biurem
    > Informacji Kredytowej?

    Polecam metodę eliminacji ...

    Wejdź pod adres => http://www.bik.pl/biknew/pol/aboutus_users.htm <= Spójrz
    , które są ... te , których nie ma nie bawią się w BIK ;)

    A ... jeden warunek .. trzeba chwilę poczekać (Z parę miesięcy na ruch
    WEBMASTERA) ,,,
    Polecam jeszcze zakładkę UDZIAŁOWCY - są użytkownikami ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2004-01-09 18:43:27
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ika" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > biurem
    >
    > Polecam metodę eliminacji ...

    hi hi - wyjdzie "na amre" - zostanie provident :-))))))))))))))))))))))))
    ps
    amra - ale lubisz mnie jeszcze troszenke ? :-)))

  • 4. Data: 2004-01-09 19:40:34
    Od: "Ika" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > SP
    >
    > Dziękuję Ci za informację , ale niestety nie dowiem się w najbliższym czasie
    ponieważ na stronie tej nie ma takiej wiadomości /może wkrótce/tak pisze