  • 1. Data: 2004-01-09 18:18:30
    Temat: Proszę o pomoc w znalezieniu kredytu
    Od: "Monika" <g...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o pomoc . W jakich bankach mogę wziąść kredyt gotówkowy które
    nie sprawdzają ...ale pracuję i mam dochód dobry.Dziękuję

  • 2. Data: 2004-01-09 18:22:48
    Temat: Re: Proszę o pomoc w znalezieniu kredytu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Monika <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Bardzo proszę o pomoc . W jakich bankach mogę wziąść kredyt gotówkowy
    > które nie sprawdzają ...ale pracuję i mam dochód dobry.Dziękuję

    W zadnym?
    Moze w Providencie

  • 3. Data: 2004-01-09 18:38:29
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    napisał w wiadomości > W zadnym?
    > Moze w Providencie

    no przecie pytala o bank a nie o spolke zoo - a ze enigmatycznie - to czy ty
    tez tak musisz opdpowiadac ?
    swoja droga - pytanie zabrzmialo jakby - :-)) chciala cos ukrasc - wiec
    jakby - niedziwie sie :-)) Twojej odpowiedzi :-)