  • 41. Data: 2003-01-20 14:05:03
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b0h1e9$ur9$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Kolego - wyjechałeś z dziwną tezą, że Multi nie rozwija potrzebnych Tobie
    > produktów. Tylko jakoś nie potrafisz jej obronić :-)))

    - brak podzialu kont ktore tak ja w Citku przy wyzszym saldzie oferowaly by
    darmowe uslugi
    - brak potwierdzen telefonicznych przelewow nawet przy kwocie bliskiej xxx k
    - tylko euronety, a przywyplacie z innych bankomatow stala kwota + %

    Glowne powody ktore sa dla mnie wazne

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2003-01-20 15:17:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > - brak podzialu kont ktore tak ja w Citku przy wyzszym saldzie oferowaly
    by
    > darmowe uslugi

    Eeee, to raczej nie jest kwestia braku produktu? W Twoim przypadku to
    Citkowe konto za darmo vs konto Multi zawsze za x złotych.

    > - brak potwierdzen telefonicznych przelewow nawet przy kwocie bliskiej xxx

    Też nie nazwałbym tego produktem - ale oczywiście tego też nie neguję :-)

    > - tylko euronety, a przywyplacie z innych bankomatow stala kwota + %

    To już zupełnie nie jest brakiem produktowym :-)))

    Generalnie - nadal uważam, że głowne czynniki, którymi się kierujesz to cena
    niekórych usług (bo summa summarum IMHO Citi jest droższe i gorzej
    oprocentowane) + podejście emocjonalne (które jest bardzo ważne - ja bym
    nawet za darmo nie wziął kredytówki PKO BP :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 43. Data: 2003-01-20 15:47:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b0h7f5$2b4$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Eeee, to raczej nie jest kwestia braku produktu? W Twoim przypadku to
    > Citkowe konto za darmo vs konto Multi zawsze za x złotych.

    A czym dla ciebie jest podzial kont? Dla mnie oferta produktow. BTW gdyby
    MultiBank mial w swojej ofercie darmowe MultiKonto to bym do niego
    porownywal CitiOne - niestety nawet Aquarius ktore jest prestizowym kontem
    ma oplaty wrecz chore.

    > Też nie nazwałbym tego produktem - ale oczywiście tego też nie neguję :-)

    Yep, nie jest to produkt - jest to dodatek, ktory daje mi poczucie
    bezpieczenstwa, iz moje pieniadze sa w pewien sposob chronione.

    > To już zupełnie nie jest brakiem produktowym :-)))

    Wchodzi to w oferte konta i jest to jeden z elementow produktu MultiBanku
    jakim jest MultiKonto.

    > Generalnie - nadal uważam, że głowne czynniki, którymi się kierujesz to
    cena
    > niekórych usług (bo summa summarum IMHO Citi jest droższe

    Poprosze o to summa summarum w ktorym CitiOne jest drozsze od MultiKonta

    >i gorzej oprocentowane)

    Kto Ci kaze trzymac pieniadze na ROR? Mi wystarczy promocyjna lokata
    polroczna na 6% - co daje % wiekszy niz w MultiBanku

    >+ podejście emocjonalne (które jest bardzo ważne - ja bym nawet za darmo
    nie wziął kredytówki PKO BP :-)))

    A nie trafilo by Cie cos gdybys zaplacil 25 PLN prowizji za wyplate z
    bankmatu???? Mimo iz mialo to miejsce w pazdzirniku wciaz mna telepie :)

    --
    JaKi

  • 44. Data: 2003-01-20 16:02:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

> [...]
    > oprocentowane) + podejście emocjonalne (które jest bardzo ważne - ja bym
    > nawet za darmo nie wziął kredytówki PKO BP :-)))

    A jak bedzie ta sama KK tylko z logo inteligo, to juz bys wziął za darmo ? ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 45. Data: 2003-01-21 08:10:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > A jak bedzie ta sama KK tylko z logo inteligo, to juz bys wziął za darmo ?
    ;-))

    Hmm - pytanie po co? :-) W obecnym stanie posiadania nie widzę zupełnie
    miejsca na kolejną KK - chyba, żeby powaliła Citka na kolana ;-)))

    K. Kowalski

  • 46. Data: 2003-01-21 08:12:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > MultiBank mial w swojej ofercie darmowe MultiKonto to bym do niego
    > porownywal CitiOne - niestety nawet Aquarius ktore jest prestizowym kontem

    Citi nie ma darmowego konta dla mnie :-))) W chwili obecnej korzystam raczej
    z oferty kredytowej - a tu by mnie Citi puściło z torbami :-)))

    > Poprosze o to summa summarum w ktorym CitiOne jest drozsze od MultiKonta

    Kredyt w ROR :-)

    > A nie trafilo by Cie cos gdybys zaplacil 25 PLN prowizji za wyplate z
    > bankmatu???? Mimo iz mialo to miejsce w pazdzirniku wciaz mna telepie :)

    Eeeee, a to TOiP się nie czyta? ;-P

    K. Kowalski

  • 47. Data: 2003-01-21 08:23:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b0j2t8$qjq$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Citi nie ma darmowego konta dla mnie :-))) W chwili obecnej korzystam
    raczej
    > z oferty kredytowej - a tu by mnie Citi puściło z torbami :-)))

    Przypominam ze ja pisalem o sobie caly czas :)

    > Kredyt w ROR :-)

    :))))

    > Eeeee, a to TOiP się nie czyta? ;-P

    Heh, czyta, ale jak musisz wyplacic nagle pieniadze, a masz je tylko w multi
    to stoisz przy bankomacie, placzesz ale wyplacasz :)

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2003-01-22 10:30:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ;-))

    > Hmm - pytanie po co? :-)

    Nie wiem ;-))) Mnie tez wystarczy, to co mam.

    >W obecnym stanie posiadania nie widzę zupełnie
    > miejsca na kolejną KK - chyba, żeby powaliła Citka na kolana ;-)))

    To fakt, ja tez polikwidowalem niepotrzebne karty i konta. Im mniej kart tym
    łatwiej je upilnowac ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 49. Data: 2003-01-22 10:36:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisal

    > Heh, czyta, ale jak musisz wyplacic nagle pieniadze, a masz je tylko w multi
    > to stoisz przy bankomacie, placzesz ale wyplacasz :)

    To skoro jestes taki emocjonalny, to uwazaj na citi, bo tam za niedozwolony
    debet jest oplata 25zl. Zrobic ten debet jak i przekroczyc limit na kk jest
    bardzo łatwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. trzeba bylo od razu napisac wkurzylem sie na nich za prowizje bankomatowa i
    zamykam konto. Powód dobry jak kazdy inny ;-))

  • 50. Data: 2003-01-22 11:24:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    niedozwolony
    > debet jest oplata 25zl. Zrobic ten debet jak i przekroczyc limit na kk

    Bez szans - dostalem porzadny limit ;))))

    --
    JaKi - uszczesliwiony przez Citi