  • 1. Data: 2005-01-28 09:25:53
    Temat: MultiBank i kredyt mieszkaniowy
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    w grudniu zlozylam wnioski do 3 bankow o kredyt mieszkaniowy. dwa
    rozpatrzyly wniosek pozytywnie, przedstawily swoja oferte, ja wybralam jeden
    z nich. dzis jestem szczesliwym posiadaczem skarbonki bez dna ;-)

    multibank (jeden z tych trzech) obiecal odpowiedz w tydzien. minely 2
    miesiace i cisza... ani na tak ani na nie.
    raz panna bankierka, z tydzien temu, zostawila wiadomosc na skrzynce
    komorkowej, ze prosi o kontakt, bez nr telefonu, nazwisko wybelkotane
    niewraznie ...
    no jakos takie nieeleganckie traktowanie klienta nie daje mi spokoju!
    dla spokoju sumienia napisalabym gorzkie male conieco.

    w zwiazku z tym pytanie: czy bank ma obowiazek powiadomic mnie o decyzji
    rozpatrzenia wniosku o kredyt ?
    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 2. Data: 2005-01-28 10:46:34
    Temat: Re: MultiBank i kredyt mieszkaniowy
    Od: e...@o...pl

    > Nie jest to nigdzie napisane, ale to też w interesie banku lezy
    powiadomienie Klienta o decyzji kredytowej. Na Twoim miejscu udałabym się do
    placówki i dowiedziała sama co słychać? Warto sie jednak zastanowić czy takie
    traktowanie Klienta, o którym pisałaś już przy samym ubieganiu sie o
    kredyt ,nie przełoży sie na późniejszą obsługę w trakcie trwania kredytu?
    A sprawna obsługa jest myślę bardzo ważnym elementem - budzi zaufanie Klienta.

  • 3. Data: 2005-01-28 11:24:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <h...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    > no jakos takie nieeleganckie traktowanie klienta nie daje mi spokoju!
    > dla spokoju sumienia napisalabym gorzkie male conieco.

    W multi to norma. Pomijam nagminnie gubione reklamacje (ma być
    załątwiona w tydzień, po dwóch dzwonisz i pytasz, co z reklamacją, a
    panienka "z jaką reklamacją? ja tu nic nie widzę" :). Wypełniłem
    ostatnio wniosek o KK na WWW. Minęło pięć tygodni i jak kamień w wodę.
    ;)

    Strasznie dziadowski ten multi, ostatnio rozczarowuje mnie przy każdym
    kontakcie. Niby taki ładny, w środku jak mcDonald, ale cóż...
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-01-28 12:45:58
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt ,nie przełoży sie na późniejszą obsługę w trakcie trwania kredytu?
    > A sprawna obsługa jest myślę bardzo ważnym elementem - budzi zaufanie

    przekonalas mnie. pisze oficjalna skarge ! ;-) a co!
    generalnie nie zamierzam w zadnej kwestii byc ich klinetem ale dla
    przyszlosci sie moze zasluze.

    --
    Hesia
    [WRO-tka]

  • 5. Data: 2005-01-28 14:33:03
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > panienka "z jaką reklamacją? ja tu nic nie widzę" :). Wypełniłem
    > ostatnio wniosek o KK na WWW. Minęło pięć tygodni i jak kamień w wodę.

    mam to samo odczucie. mozna poczytac kilka watkow wyzej - temat
    "[Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)"

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 6. Data: 2005-01-28 14:51:03
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    :)))

  • 7. Data: 2005-01-28 14:54:05
    Od: e...@o...pl

    > A to ciekawe co napisałeś, bo własnie stwierdziłam, że przeniosę konto z
    innego banku do Multi - teraz nie wiem czy dobrze zrobię? Może ktoś mi da
    jakieś dobre rady - albo wypowie się na ten temat?

  • 8. Data: 2005-01-28 15:22:20
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>

    <e...@o...pl> wrote in message
    > innego banku do Multi - teraz nie wiem czy dobrze zrobię? Może ktoś mi
    da
    > jakieś dobre rady - albo wypowie się na ten temat?
    Wszystko zależy na kogo trafisz.
    Załatwialiśmy kredyt na samochód:
    - oddział w Wrocławiu - pani nie zorientowana, mówiła że oprocentowanie
    wynosi 10%
    tyle że zapomniała dodać (a może nie wiedziała) że tylko wtedy jeśli już
    kiedyś
    brałeś jakiś kredyt w multi - jeśli nie to 11,75%
    - oddział w Warszawie (Królewska) - 1 podejście, koleś zupełnie nie
    znający się na rzeczy
    (np. wg niego wysokość wpłaty własnej nie ma wpływu na to czy się
    dostanie kredyt,
    co IMHO ma dość znaczny wpływ - po jeśli wpłacasz 1/3 samochodu ceny to
    potrzebujesz kwotę A
    a jeśli wpłacasz 2/3 ceny to kwota kredytu jest dużo mniejsza i twoja
    zdolność kredytowa też
    może byc mniejsza)
    - ten sam oddział w Wawie - pani A. - super podejście, kredyt załatwiony,
    wczoraj odebraliśmy
    auto.

    --
    Mirosław Pragłowski
    EMail/MSN: p...@i...pl GG: 15273

  • 9. Data: 2005-01-28 16:39:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Jan 2005 15:54:05 +0100, e...@o...pl wklepał(-a):

    > A to ciekawe co napisałeś, bo własnie stwierdziłam, że przeniosę konto z
    >innego banku do Multi - teraz nie wiem czy dobrze zrobię? Może ktoś mi da
    >jakieś dobre rady - albo wypowie się na ten temat?

    Jak to w każdym banku - najbardziej zawodnym elementem jest człowiek. :)
    Jeśli nie będziesz potrzebować produktów kredytowych, to i pewnie do oddziału
    zajrzysz raz na ruski rok. Taka taktyka sprawdza się - wtedy zwykle nie ma
    żadnych problemów. ;)

    P.S.
    Cytuj poprawnie i zostawiaj "wrotkę" przedpiścy!
    -->> http://evil.pl/pip/