  • 1. Data: 2005-01-28 09:24:44
    Temat: "Alicja" dla Kredyt Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kredyt Bank został laureatem "Alicji" - nagrody miesięcznika Twój Styl.
    Bank otrzymał tę szczególną nagrodę konsumencką za karty z mikroprocesorem.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8634

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-28 12:28:25
    Temat: Re: "Alicja" dla Kredyt Banku
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > Kredyt Bank został laureatem "Alicji" - nagrody miesięcznika Twój Styl.
    > Bank otrzymał tę szczególną nagrodę konsumencką za karty z mikroprocesorem.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,8634

    Co jest mości Panie Michale IMHO ciężkim idiotyzmem - co ja się
    naużerałem z tą kartą tzn. z niekompetencją kasjerek w obsłudze
    transakcji chipowych :P! Jak mi się skończy darmowy pierwszy rok, to jej
    nie przedłużam! Chipy powinny wprowadzić wszystkie banki naraz lub
    przynajmniej najwięlsi wydawcy kart wtedy nie byłoby takich zonków...

    Przemek

  • 3. Data: 2005-01-29 23:57:17
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > nie przedłużam! Chipy powinny wprowadzić wszystkie banki naraz lub
    > przynajmniej najwięlsi wydawcy kart wtedy nie byłoby takich zonków...

    Prawda... Jak mozna wprowadzic produkt, ktory zupelnie jest nie do zastosowania
    w Polsce. Terminali tyle co kot naplakal, ekspedientki nieprzeszkolone, zadnych
    dodatkowych aplikacji czy zastosowan, etc. W tym banku chyba mysleli, ze jak
    pokaza na bilbordach karte z "Czipem", to sie wszyscy rzuca na te oferte i
    pokochaja ten bank. Taaaa... Niech sie dalej zajmuja takimi tematami
    jak "Alicja", to daleko na rynku kartowym nie zajada...

    pozdr,
    karciarz01

  • 4. Data: 2005-01-30 14:47:27
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > Prawda... Jak mozna wprowadzic produkt, ktory zupelnie jest nie do zastosowania
    > w Polsce. Terminali tyle co kot naplakal, ekspedientki nieprzeszkolone, zadnych
    Jest do zastosowania - przecież ma też pasek magnetyczny, tyle, że tam
    gdzie jest czytnik chipów, to chip ma pierwszeństwo i stąd się biorą te
    zonki. Faktem jest, że na ogół kasjerki po krótkim objaśnieniu
    przynajmniej próbowały coś kombinować. Z odmową z góry spotkałem się
    tylko raz - salon Idei w Lublinie, POS PolCardu.

    > dodatkowych aplikacji czy zastosowan, etc. W tym banku chyba mysleli, ze jak

    Oj, po co dodatkowe aplikacje - na początek niech służy zgodnie z
    przeznaczeniem jako karta płatnicza.

    > pokaza na bilbordach karte z "Czipem", to sie wszyscy rzuca na te oferte i

    Ja się nie rzuciłem - dostałem za free w ramach wymiany za wyexpirowaną
    charge'ową VC. Gdybym miał wyrabiać od zera, to za 75 PLN i to z dość
    marnym oprocentowaniem raczej bym się nie skusił.

    > pokochaja ten bank. Taaaa... Niech sie dalej zajmuja takimi tematami
    > jak "Alicja", to daleko na rynku kartowym nie zajada...

    To tylko takie markietingowe blabla. Jak się na rynku pojawi więcej kart
    chipowych, to karta stanie się użyteczniejsza...

    Przemek

  • 5. Data: 2005-01-30 18:53:12
    Od: k...@p...onet.pl

    [...]

    > Jest do zastosowania - przecież ma też pasek magnetyczny, tyle, że tam
    > gdzie jest czytnik chipów, to chip ma pierwszeństwo i stąd się biorą te
    > zonki.

    No i wlasnie na tym polega paradoks. Wielkimi wolami piszemy, ze to CZIP, ze
    NOWOSC, ale jak przychodzi co do czego, to stary wyswiechtany pasek magentyczny
    musi ratowac sytuacje. A chyba nie o to chodzi...

    > Faktem jest, że na ogół kasjerki po krótkim objaśnieniu
    > przynajmniej próbowały coś kombinować. Z odmową z góry spotkałem się
    > tylko raz - salon Idei w Lublinie, POS PolCardu.

    Co za badziew! Zeby klient musial objasniac kasjerkom jak to dziala... Majac
    karte chce miec pewnosc, ze moga nie zaplacic, a nie sie martwic, czy mnie nie
    wyrzuca za drzwi albo nie wezwa policji... Z drugiej strony to fakt, ze
    acquirererzy powinni lepiej szkolic sprzedawcow/sklepy...

    > Oj, po co dodatkowe aplikacje - na początek niech służy zgodnie z
    > przeznaczeniem jako karta płatnicza.

    To ze ma sluzyc zgodnie z przeznaczeniem, to chyba nie powinno nikogo dziwic
    ani nie powinno byc obiektem jakiekolwiek watpliwosci. Ja mowie o tym, ze
    jezeli funkcja platnicza by chulala to dodatkowo powinno sie wprowadzic jakies
    aplikacje via bankomaty czy internet i wtedy klienci, przynajmniej
    ci "sprawniejsi cywilizacyjnie" zainteresowaliby sie oferta.

    > Ja się nie rzuciłem - dostałem za free w ramach wymiany za wyexpirowaną
    > charge'ową VC. Gdybym miał wyrabiać od zera, to za 75 PLN i to z dość
    > marnym oprocentowaniem raczej bym się nie skusił.

    Ano wlasnie. Czyli generalnie "wciskamy Ci cos za darmo (bo inaczej bys pewnie
    nie wzial) co jeszcze na dodatek nie dziala tylko jest takim fajnym gadzetem".
    Taaaa...

    > To tylko takie markietingowe blabla.

    Alicja? Pewnie ze gadanie... Ale biznesu nie robi sie wylacznie z gadania
    marketingowego, ale wczesniej z dobrej propozycji klienckiej (i biznesowej
    wobec wlasciciela kapitalowego banku).

    > Jak się na rynku pojawi więcej kart
    > chipowych, to karta stanie się użyteczniejsza...

    Moze tak, moze nie. Co z tego ze sie pojawi wiecej kart a infrastruktura i
    zastosowanie nie bedzie gotowe. Rozwoj rynku powinien sie odbywac "z glowa", a
    nie byc wymuszany zalewem plastiku z czipem, z ktorym cos trzeba zrobic...

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 6. Data: 2005-01-31 01:04:35
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Kredyt Bank został laureatem "Alicji" - nagrody miesięcznika Twój
    > Styl. Bank otrzymał tę szczególną nagrodę konsumencką za karty z
    > mikroprocesorem. http://banki.prnews.pl/index.php/display,8634

    "Alicja" to ta ktora kiedys nagradzala ubezpieczenienia na zycie powiazane z
    funduszem emerytalnym na ktore tyle osob sie nabralo ?

    pzdr
    wkg