  • 1. Data: 2005-01-28 08:55:45
    Temat: mbank
    Od: shere khan <s...@o...pl>

    Witam,
    Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile trwa w mbanku wykonanie
    przelewu. Wczoraj (27.01.2005) ok. 14.00 wykonałem przelew z mbanku na
    rachunek w bph i do godziny 9.30 dnia dzisiejszego jeszcze nic nie dotarło.
    Dzięki za informacje.
    Tomasz

  • 2. Data: 2005-01-28 08:59:31
    Temat: Re: mbank
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "shere khan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewu. Wczoraj (27.01.2005) ok. 14.00 wykonałem przelew z mbanku na
    > rachunek w bph i do godziny 9.30 dnia dzisiejszego jeszcze nic nie
    i co w tym dziwnego, bedzie pozniej
    zobacz jak masz przychodzace sesje.

  • 3. Data: 2005-01-28 09:27:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > przelewu. Wczoraj (27.01.2005) ok. 14.00 wykonałem przelew z mbanku na
    > rachunek w bph i do godziny 9.30 dnia dzisiejszego jeszcze nic nie

    Powtarzaj sobie jak mantre: uzytkownik nie wykonuje przelewu; on go zleca;
    przelew wykonuje bank w terminach wynikajacych z jego wewnetrznych procedur.

    A po ludzku: zleciles wczoraj za pozno wiec bank wykonal dzisiaj rano;
    bank-odbiorca przyjmie i zaksieguje pewnie kolo poludnia dzis.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-01-31 16:32:10
    Temat: Re: mbank -> ELIXIR
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    shere khan wrote:
> [...]
    > rachunek w bph i do godziny 9.30 dnia dzisiejszego jeszcze nic nie dotarło.

    1. Zgodnie z zapisami elixir gwarantuje dostarczenie środków w terminie
    jednego pełnego dnia roboczego.
    2. Pamiętaj o tym, że przelew wychodzi z Twojego Banku najbliższą sesją
    _wychodzącą_ Elixiru (u niektórych ostatnia jest o 13.30, więc przelew o
    14.00 wyjdzie dopiero o 6.00 rano następnego dnia). Przelew trafia do
    KIR, a następnie dopiero trafi najbliższą sesją _przychodzącą_ elixiru
    banku odbiorcy na konto docelowe. (W niektórych bankach pierwsza sesja
    przychodząca jest o 13, więc nie spodziewaj się aby środki znalazły się
    tam wcześniej...)

    Więcej:
    http://www.ebanki.info/artykuly/kir.html

    Tomek