    From: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank i kredyt mieszkaniowy
    Date: Fri, 28 Jan 2005 16:22:20 +0100

    <e...@o...pl> wrote in message
    news:3100.00000582.41fa520c@newsgate.onet.pl...
    > innego banku do Multi - teraz nie wiem czy dobrze zrobię? Może ktoś mi
    da
    > jakieś dobre rady - albo wypowie się na ten temat?
    Wszystko zależy na kogo trafisz.
    Załatwialiśmy kredyt na samochód:
    - oddział w Wrocławiu - pani nie zorientowana, mówiła że oprocentowanie
    wynosi 10%
    tyle że zapomniała dodać (a może nie wiedziała) że tylko wtedy jeśli już
    kiedyś
    brałeś jakiś kredyt w multi - jeśli nie to 11,75%
    - oddział w Warszawie (Królewska) - 1 podejście, koleś zupełnie nie
    znający się na rzeczy
    (np. wg niego wysokość wpłaty własnej nie ma wpływu na to czy się
    dostanie kredyt,
    co IMHO ma dość znaczny wpływ - po jeśli wpłacasz 1/3 samochodu ceny to
    potrzebujesz kwotę A
    a jeśli wpłacasz 2/3 ceny to kwota kredytu jest dużo mniejsza i twoja
    zdolność kredytowa też
    może byc mniejsza)
    - ten sam oddział w Wawie - pani A. - super podejście, kredyt załatwiony,
    wczoraj odebraliśmy
    auto.

    --
    Mirosław Pragłowski