  • 11. Data: 2013-11-12 11:13:49
    Temat: Re: Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 11:13:51 UTC+1 użytkownik paul napisał:
    > No i chyba po zabawie.... ;(

    Tzn?

  • 12. Data: 2013-11-12 18:48:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-29, luc <b...@g...de> wrote:

    [...]

    > Sto lat, sto lat niech żyje nam ;-)

    Chyba faktycznie zrobili "cichy update" pewnej formatki.
    A podobno mieli nie ruszać...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2013-11-13 19:49:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-12, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Chyba faktycznie zrobili "cichy update" pewnej formatki.
    > A podobno mieli nie ruszać...

    Swoją drogą - ciekawe czy jakby przełożyć np. firebugiem
    formatkę z działającego (np. z doładowania tel) ekranu na
    ten z BC i puścić, to czy to by przeszło...

    Tylko nie wiem jak wygląda kwestia legalności takiego
    ręcznego przestawienia formatki. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2013-11-15 16:38:40
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 11:13:51 UTC+1 użytkownik paul napisał:
    > No i chyba po zabawie.... ;(

    prędzej myślałem że blue wycofa promocję niż multi ograniczy, oj szkoda zwłaszcza że
    podwyższyłem sobie limit którego nie zdążyłem uruchomić :(,
    Niech prąd popieści aspiro które się z moim wnioskiem bawiło chyba z 3 tygodnie, aż w
    końcu musiałem samemu podwyższyć w multi.

    No, ale po tym jak było z mBankiem było wiadomo że prędzej czy później to utną
    ---------------------------------

    pytanie do obeznanych chciałbym jeszcze raz się zabawić i wyciągnąć tym razem z
    allegro, wiem że oni to ucinają błyskawicznie. To jest zabawa jednorazowa, ale korci
    mnie zaryzykować.

  • 15. Data: 2013-11-16 21:30:25
    Od: Zibo <z...@g...com>

> [...]
    allegro, wiem że oni to ucinają błyskawicznie. To jest zabawa jednorazowa, ale korci

    O nie ...
    Rzeczywiście jedna opcja na kombo zniknęła :(
    Nie chce się wierzyć...
    Może coś przywrócą... Może to chwilowe...

    A miało być tak pięknie, wywiady miały być...

  • 16. Data: 2013-11-17 00:32:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-16, Zibo <z...@g...com> wrote:

    [...]

    > O nie ...
    > Rzeczywiście jedna opcja na kombo zniknęła :(
    > Nie chce się wierzyć...
    > Może coś przywrócą... Może to chwilowe...

    Nie liczyłbym na to. Na innych serwisach ta opcja jest.
    Zresztą - wstawić selecta, czy podmienić wartość to nie jest żaden problem,
    tylko nie wiem czy prawnie potem za to nie ścigną jak się znajdzie obejście
    i przypadkiem się okaże, że ono działa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2013-11-17 20:22:52
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2013 00:32:10 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
> [...]
    >
    > tylko nie wiem czy prawnie potem za to nie ścigną jak się znajdzie obejście

    To prawda, technicznie da się obejść. Co do legalności to tutaj jakiś prawnik
    by się przydał. Podejrzewam, że nawet gdyby przekopać regulamin to wprost
    nie ma wzmianki na ten temat.
    Będziesz ryzykował?

  • 18. Data: 2013-11-19 08:09:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-17, Zibo <z...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > by się przydał. Podejrzewam, że nawet gdyby przekopać regulamin to wprost

    Raczej nie, bo to było dla mnie tylko źródło inwestycyjne, a nie kredytowe.
    Przynajmniej odblokuję sobie teraz trochę zdolność jak pozamykam karty,
    bo takiego limitu jak mam to nie mam zamiaru wydawać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2013-11-19 10:02:05
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    No to teraz zepsujemy wyniki pracownikom banku :-D

    Jak wszyscy rzucą się do oddziałów zamykać konta i karty ;-)

  • 20. Data: 2013-11-23 18:03:51
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 10:02:05 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
    > No to teraz zepsujemy wyniki pracownikom banku :-D
    >

    > Jak wszyscy rzucą się do oddziałów zamykać konta i karty ;-)

    Tutaj akurat stanowimy zdecydowaną mniejszość (gdyby było inaczej dużo wcześniej
    by to zablokowali) więc raczej nie odczują.