  • 1. Data: 2013-10-29 08:36:54
    Temat: Sprytny BIll już nie taki sprytny...
    Od: luc <b...@g...de>

    Zmiana regulaminu od 1 listopada (http://sprytnybill.pl/target.php), m.in.:

    =================================
    Koszt jednorazowej transakcji opłacenia rachunku dla Klienta jest uzależniony od
    rodzaju karty i wynosi:
    2,4% wartości rachunku w przypadku opłat dokonywanych kartami: MCW - WORLD, MNW -
    MASTERCARD NEW WORLD
    =================================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-10-29 08:55:05
    Temat: Re: Sprytny BIll już nie taki sprytny...
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

> [...]
    >uzależniony od rodzaju karty i wynosi:
    >2,4% wartości rachunku w przypadku opłat dokonywanych kartami: MCW - WORLD,

    A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?

    Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.

  • 3. Data: 2013-10-29 09:06:18
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 08:55:05 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?
    >

    > Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.
    Odpukać - na razie tak dla pozostałych.

    Mam ja ci taką wymyślną z Citi, zawszeć to jakieś punkty można było przygarnąć, które
    na bilety do kina się wymieniało...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-10-29 11:05:24
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "mx" <mx1@@os.pl> napisał w wiadomości

    > A kto ma takie wymyślne karty, WORLD-y jakieś?
    >
    > Zwykłe MC i Visy nadal 0,97 jak mniemam.

    Oj, to byłby chyba pogrzeb Billa :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-10-29 12:43:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 11:05:24 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Oj, to byłby chyba pogrzeb Billa :)

    Zbiesi sie Bill, przeprosimy sie z plazem

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2013-10-29 13:25:25
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-10-29 08:36, luc pisze:
> [...]
    rodzaju karty i wynosi:
    > 2,4% wartości rachunku w przypadku opłat dokonywanych kartami: MCW - WORLD, MNW -

    Uprzedziłeś mnie ;)
    Zatem KARTA KREDYTOWA CITIBANK WIZZ AIR WORLD MASTERCARD(R) do kosza?

    --
    radar

  • 7. Data: 2013-11-06 16:11:49
    Od: luc <b...@g...de>

    Przysłali info, że:

    ===============================
    Sprytny Bill - zmiany prowizji nie będzie!

    Z uwagi na liczne e-maile i wypowiedzi naszych Klientów, zdecydowaliśmy się
    przychylić do próśb Użytkowników aplikacji Sprytny Bill i nie podnosić prowizji
    na transakcje dokonywane kartą MasterCard World.
    Prowizja za transakcje kartą MasterCard World pozostanie nadal
    na poziomie 97 groszy. Regulamin Sprytnego Billa: KLIK.
    Dziękujemy za uwagi i krytyczne spojrzenia na naszą usługę.
    ===============================

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-11-06 20:49:13
    Temat: [OT] Re: Sprytny BIll już nie taki sprytny...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    czemu tak promujesz dropboxa
    adrive za free daje 50GB

  • 9. Data: 2013-11-07 10:01:03
    Temat: Re: [OT] Re: Sprytny BIll już nie taki sprytny...
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 20:49:13 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > czemu tak promujesz dropboxa
    >
    > adrive za free daje 50GB

    Zostało mi dosłownie kilka "referali" do dobicia do maksa - tyle co tam mam, to mi
    wystarczy ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2013-11-07 10:46:03
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-06 20:49, zlotowinfo pisze:

    > czemu tak promujesz dropboxa
    > adrive za free daje 50GB

    niepytany dodam: dropboxa łatwo się linkuje/udostępnia. Bezpośrednio. W
    Adrive trzeba się przebić przez Kapcia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.