  • 21. Data: 2013-11-28 19:15:22
    Temat: Re: Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 15 listopada 2013 16:38:40 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > prędzej myślałem że blue wycofa promocję niż multi ograniczy, oj szkoda zwłaszcza
    że podwyższyłem sobie limit którego nie zdążyłem uruchomić :(,

    > Niech prąd popieści aspiro które się z moim wnioskiem bawiło chyba z 3 tygodnie, aż
    w końcu musiałem samemu podwyższyć w multi.

    > No, ale po tym jak było z mBankiem było wiadomo że prędzej czy później to utną

    > pytanie do obeznanych chciałbym jeszcze raz się zabawić i wyciągnąć tym >razem z
    allegro, wiem że oni to ucinają błyskawicznie. To jest zabawa >jednorazowa, ale korci
    mnie zaryzykować.

    wpadłem na inny pomysł, pomyślałem że może uda się jeszcze odwlec o 54 dni tj.
    otworzę kartę w mBanku i spłacę limitem kartę multibanku, kiedyś tak już zrobiłem.