  • 1. Data: 2013-10-29 10:56:47
    Temat: Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
    Od: luc <b...@g...de>

    http://www.mbank.pl/jedenbank/list/

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-10-29 11:09:06
    Temat: Re: Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 09:56:47 UTC użytkownik luc napisał:
    > http://www.mbank.pl/jedenbank/list/
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    >
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    Multi to chyba jedyny bank w którym nie zależy mi na załataniu lub zmodernizowaniu
    systemu transakcyjnego :)

    Wydaje się jednak, że jeszcze nie jest jasne kiedy stary system pojdzie w odstawkę,
    niech więc nam żyje jak najdłużej!

  • 3. Data: 2013-10-29 11:20:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-29, az.anonim <a...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Wydaje się jednak, że jeszcze nie jest jasne kiedy stary system pojdzie w odstawkę,
    niech więc nam żyje jak najdłużej!

    O to to. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-10-29 11:37:25
    Od: luc <b...@g...de>

    Sto lat, sto lat niech żyje nam ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-10-29 14:50:35
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 października 2013 11:09:06 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

    > Multi to chyba jedyny bank w którym nie zależy mi na załataniu lub zmodernizowaniu
    systemu transakcyjnego :)

    Możesz rozwinąć temat? :)

  • 6. Data: 2013-10-29 15:04:15
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >"OdlotyzRZEszowa.pl" wrote

    >Możesz rozwinąć temat? :)

    $$$$$$$$$$
    Oczywiście nie, o takich sprawach na grupie się nie dyskutuje. W swoim
    czasie mBank był przed modernizacją, ale krótko.

  • 7. Data: 2013-10-29 17:21:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Oct 2013 06:50:35 -0700, OdlotyzRZEszowa.pl napisał(a):

    > Możesz rozwinąć temat? :)

    Skoro się połączyli a mBank wydał niedawno całkiem niemałe pieniądze, jak
    podejrzewam, na nowy system to wiadomo, że będą dążyć do unifikacji.
    Mniejsze koszty, mniej problemów na głowie generalnie same zalety ;) o
    nowych problemach nie wspominam, bo ona zawsze będą tak czy siak he he.

    Xenocide

  • 8. Data: 2013-10-29 17:32:00
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-10-29 15:04, mx pisze:

    > Oczywiście nie, o takich sprawach na grupie się nie dyskutuje. W swoim
    > czasie mBank był przed modernizacją, ale krótko.

    No nie mow ze tam jeszcze dziala m-transfer ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2013-11-01 12:00:09
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

[...]

    ja bym tylko chcial zostac dluzej zalogowanym, zbyt szybko wylogowuje z
    systemu, szybciej w jak w mbanku.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2013-11-09 11:13:51