  • 1. Data: 2002-06-22 12:31:26
    Temat: Multi Krakow i Czestochiowa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Miło nam powiadomić wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów, że
    otwieramy kolejne Centra Usług Finansowych. Od 24 czerwca działać będzie
    placówka MultiBanku w Krakowie, przy ul. Straszewskiego 20 oraz w
    Częstochowie, przy ul. Szymanowskiego 1. Obie będą pracować w godz.
    8.30-19.30. Zapraszamy!

  • 2. Data: 2002-06-22 13:14:21
    Temat: Re: Multi Krakow i Czestochiowa
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 22 Jun 2002 14:31:26 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >placówka MultiBanku w Krakowie, przy ul. Straszewskiego 20 oraz w
    >Częstochowie, przy ul. Szymanowskiego 1. Obie będą pracować w godz.

    AMRA, pracujesz w Multibanku?

    PGR

  • 3. Data: 2002-06-22 13:15:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA, pracujesz w Multibanku?

    Nie :) Z ich strony wycialem.

  • 4. Data: 2002-06-22 15:38:10
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Nie :) Z ich strony wycialem.

    Jeśli tak cytowałeś w pracy magisterskiej,
    to ja Cię pozdrawiam.....

  • 5. Data: 2002-06-22 16:53:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeśli tak cytowałeś w pracy magisterskiej,
    > to ja Cię pozdrawiam.....

    nie boj zaby! ;)

  • 6. Data: 2002-06-22 20:52:13
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    > placówka MultiBanku w Krakowie, przy ul. Straszewskiego 20 oraz w
    > Częstochowie, przy ul. Szymanowskiego 1. Obie będą pracować w godz.

    to dziwne, bo ja bylem na straszewskiego wczoraj (21.) o 8.30 i jako
    pierwszy klient CUFu nr 1 w Krakowie wplacalem 9,90zl

    pzdr.

    p.