  • 1. Data: 2002-06-22 10:28:39
    Temat: WAP via GPRS w Multibanku
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

    Witam!

    Mam problem z ustawieniem dostępu do konta w Multibanku poprzez WAP via
    GPRS - telefon N8310
    W banku "jeszcze nie przetestowali tego telefonu" więc może ktoś z Was już
    to zrobił i zechce się podzielić swoją wiedzą?!?

    Nati

  • 2. Data: 2002-06-22 10:49:51
    Temat: Re: WAP via GPRS w Multibanku
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "NatiNatiUgango" <k...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > W banku "jeszcze nie przetestowali tego telefonu" więc może ktoś z Was już
    > to zrobił i zechce się podzielić swoją wiedzą?!?

    A moze ktos probowal tego samego z siemensem s45? Nie dziala ani GPRS ani
    CSD, wyskakuje "blad zabezpieczen" i koniec zabawy :-(

    pozdrawiam
    mcp

  • 3. Data: 2002-06-22 21:56:29
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

> [...]
    > W banku "jeszcze nie przetestowali tego telefonu" więc może ktoś z Was już
    > to zrobił i zechce się podzielić swoją wiedzą?!?

    Już wiem!

    Jako punkt dostępu GPRS ustawiłem WWW.IDEA.PL (www a nie wap, telefon
    oczywiscie w idei) i działa!

    Nati