  • 11. Data: 2006-08-09 16:58:29
    Temat: Re: [Multi KK ] Przelewy
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Chyba może być problem, jeśli pierwszy przelew jest na jakąś niską
    > kwotę, a potem próbujesz puścić np. 15k na rachunek typu "za
    > prąd".

    No ja zakładam że płacenie rachunków jest do płacenia rachunków, a nie
    do wyciągania gotówki z KK.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-08-09 17:21:20
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Chyba nie było.
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=7701

    > 10 sierpnia br. wprowadzamy nową funkcjonalność w ramach kart
    > kredytowych -- przelew środków z karty. Dzięki tej funkcjonalności będzie
    > można dokonać np. miesięcznych opłat za mieszkanie czy telefon,
    > korzystając przez 53 dni z pieniędzy MultiBanku, bez odsetek.

    Wreszcie

    > Do końca września tego rodzaju transakcje będą bezpłatne. Później
    > MultiBank będzie pobierał opłatę w wysokości 2% od przelewanej kwoty
    > (minimum 5 zł).

    Tam ktoś jest chyba chory skoro sądzi, że ktoś zapłaci 5 złotych za przelew
    z karty

    ...i oczywiście ani słowa jak traktowane są takie przelewy. Jako transakcja
    gotówkowa czy bezgotówkowa?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-08-09 17:21:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    RobertS napisał(a):

    > czyli od 1.10 bedzie drogo = sporo drozej niz u konkurencji np. bzwbk
    > gdzie przelew z kk kosztuje 3zl bez wzgledu na kwote

    ..a także w RaiffeisenBank, gdzie przelew nic nie kosztuje

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2006-08-09 17:26:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 09 Aug 2006 18:58:29 +0200, w <ebd47i$ebm$1@atlantis.news.tpi.pl>, mvoicem
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > No ja zakładam że płacenie rachunków jest do płacenia rachunków, a nie
    > do wyciągania gotówki z KK.

    Czyli 10 przelewów to 50zł za to bez odsetek? Bardzo średni biznes, ale znam
    gorsze ;)

  • 15. Data: 2006-08-09 17:36:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

> [...]
    > z karty
    >

    > ...i oczywiście ani słowa jak traktowane są takie przelewy. Jako transakcja

    Napisali "korzystając przez 53 z pieniędzy Multibanku, bez odsetek",
    zatem raczej jako bezgotówkowa. Ale to i tak za drogo, nie skorzystam.
    Wolę już traktowanie jako gotówkowa, ale bez opłaty.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 16. Data: 2006-08-09 17:37:04
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Markus Sprungk wrote on 2006-08-09 19:21:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    > ....i oczywiście ani słowa jak traktowane są takie przelewy. Jako transakcja
    > gotówkowa czy bezgotówkowa?
    No skoro bez odsetek, to chyba bezgotówkowa?

    Michał M

  • 17. Data: 2006-08-09 17:41:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnedk7q3.1ne.samotnik@samotnik.local...

    > Wolę już traktowanie jako gotówkowa, ale bez opłaty.

    Dokladnie tak powinny byc traktowane przelewy z kart. Obecnie jest
    tak niepromocyjnie tylko w Rajfim oraz w przypadku "splat innej
    karty" w Mille (ale tam trzeba jednak niestety fizycznie isc do
    oddzialu).

    To co ma BZWBK jest zapewne tymczasowe, no a Citi ma to w wersji
    na wybrane rachunki tylko. No i jest jeszcze jakis jeden bank z
    tych egzotycznych, ale tam ciezko o jakis konkretny limit.

    marekz

  • 18. Data: 2006-08-09 19:14:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Czyli 10 przelewów to 50zł za to bez odsetek? Bardzo średni biznes, ale znam
    > gorsze ;)

    Mógłbyś troche podkręcić jasnośc wypowiedzi?. Bo jakoś nie kapuję do
    czego zmierzasz ....

    p. m.

  • 19. Data: 2006-08-09 20:21:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Mógłbyś troche podkręcić jasnośc wypowiedzi?. Bo jakoś nie kapuję do
    > czego zmierzasz ....

    Zmierza do tego, że jak zapłacisz za gaz, prąd, telefon, komórkę,
    czynsz, wodę, kablówkę, dostęp do Internetu i czynsz za
    garaż, to masz 50 zł na same opłaty za takie przelewy z karty. A przy
    innych KK zapłacisz jedynie odsetki za te kilkanaście(dziesiąt) dni od
    sumy tych rachunków, która pewnie do max tysiąca dobije. Przy
    oprocentowaniu KK 20% i 20 dniach do spłaty to daje 11 zł odsetek. A
    biorąc pod uwagę, że część z tych wydatków będzie poniesionych
    później, to jeszcze mniej. Chyba nieco lepsza akcja, nie? Oczywiście
    nie każdy ma aż tyle rachunków, ale tak czy siak - ja mam takich
    rachunków ok. 500 zł i 4 odbiorców. To jest 5 zł vs 20 zł opłat.

    A i tak najtaniej przelewami z rachunku :)

  • 20. Data: 2006-08-09 20:42:00
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MrMrooz napisał(a):

    > No skoro bez odsetek, to chyba bezgotówkowa?

    Chyba :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098