  • 1. Data: 2011-05-09 19:40:36
    Temat: Mozilla Firefox 4.0.1 a logowanie do mBanku
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Upgrade'owała mi się przeglądarka Mozilla Firefox do wersji 4.0.1. I
    zauważyłem, że podczas logowania do mBanku trzeba najpierw kliknąć
    myszką w okienko loginu, żeby go wpisać. Jakoś chyba w poprzedniej
    wersji Mozilli lepiej to działało - tak mi się wydaje. I właśnie - czy
    się mi to wydaje, czy rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku
    kursor już był?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-05-09 19:59:13
    Temat: Re: Mozilla Firefox 4.0.1 a logowanie do mBanku
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-05-09 21:40, Grzexs pisze:
    > rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku
    > kursor już był?

    W MSIE 9 kursor od razu jest w polu Identyfikator.

  • 3. Data: 2011-05-09 20:51:02
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 9 Maj, 21:40, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:
> [...]
    > wersji Mozilli lepiej to działało - tak mi się wydaje. I właśnie - czy
    > się mi to wydaje, czy rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku

    dobrze pamiętasz, w 3.6.17 kursor jest już w polu.

    Zyga

  • 4. Data: 2011-05-11 21:54:21
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > dobrze pamiętasz, w 3.6.17 kursor jest już w polu.

    A, już wiem, co trzeba zrobić, żeby kursor znów był w polu loginu nie
    używając myszki - trzeba po załadowaniu strony 24 razy wdusić Shift-Tab!
    Może się to komuś, kto używa programów udających klawiaturę, przyda.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-05-14 18:24:10
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > wersji Mozilli lepiej to działało - tak mi się wydaje. I właśnie - czy
    > się mi to wydaje, czy rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku

    Jeśli zwróciłeś na to uwagę, znaczy że często z tego interfejsu
    korzystasz. Takie spostrzeżenie :-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2011-05-15 11:53:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzexs g...@g...usu-n-to.pl ...

> [...]
    > wersji Mozilli lepiej to działało - tak mi się wydaje. I właśnie - czy
    > się mi to wydaje, czy rzeczywiście po wejściu na stronę logowania mBanku

    kiedyś nie było.
    Potem po wielu nagabywaniach ze strony klientów mbanku w końcu łaskawie
    poprawił ten błąd.
    Obecnie kursor powinien od razu lądować w polu identyfikatora.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 7. Data: 2011-05-15 13:01:16
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-15 13:53, Budzik pisze:
    > Obecnie kursor powinien od razu lądować w polu identyfikatora.

    Ale w FF4 nie ląduje. Wiele innych rzeczy nie działa w FF4.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2011-05-15 14:40:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-05-15 15:01, Rafał pisze:

    > Ale w FF4 nie ląduje. Wiele innych rzeczy nie działa w FF4.

    A to wina mBanku czy może Fx 4? Bo może to Firefoks ma coś zjeb...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2011-05-15 16:55:43
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-05-15, o 16:40:05 Krystek oznajmi co nastpuje:

    >W dniu 2011-05-15 15:01, Rafał pisze:
    >
    >A to wina mBanku czy może Fx 4? Bo może to Firefoks ma coś zjeb...
    >
    >K.

    Wydaje mi się, ze jednak wina FF.
    Kursor wskakuje nawet w Operze, która przez długi czas miała z tym
    problem.

    --
    Joossef

  • 10. Data: 2011-05-15 20:57:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał a...@m...invalid ...

    > Ale w FF4 nie ląduje. Wiele innych rzeczy nie działa w FF4.

    piszac "powinien lądować" mam na mysli kod strony mbanku.
    Co sie zepsuło w FF - nie wiem i nie przesądzam.