  • 1. Data: 2011-05-09 13:47:15
    Temat: BZWBK zastrzeżenie karty i nie zmienia się nic
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak dobrze wiemy w BZWBK oddział to świątynia i całe "sacrum" do którego
    muszą pielgrzymować klienci.
    Ja chciałem być sprytny i zastrzec kartę w Polcardzie. Jakież było moje
    zdziwienie jak mi powiedziano, że owszem można zastrzec karty, wszystkich
    banków ale nie BZWBK. Trudno zadzwonię do nich. W Polcardzie jest
    maksymalnie prosto - telefon, potem numer karty i powód zastrzeżenia i
    koniec. W BZWBK zaczęli mnie autoryzować i Pani poprosiła o PIN do usługi
    telefonicznej i powiedziała, że się nie zgadza czyli wizyta w oddziale -
    klasyk. Zaglądnąłem do umowy i jednak podałem dobry PIN ale że
    zapomniałem hasła do www to i tak musiałem "sacrum" w świątyni odwiedzić,
    więc odpuściłem ponowne dzwonienie.
    Aby zastrzec kartę musiałem podać powód a do tego jeszcze podać datę
    ostatniej transakcji, kwotę i kraj w którym miała miejsce - takie
    normalnie małe przesłuchanie. Jakoś się udało i zastrzegłem.
    Aby dostać nowe hasło do www tfu o przepraszam nowy PIN, to musiałem
    wypełnić kolejny papier a tam podać NIK, imię, nazwisko, nr dowodu i
    najlepsze "powód wydania nowego PINu". Tak! Trzeba podać powód. Ja
    wpisałem dokładnie tak:
    "Aktualne hasło mi spowszedniało"
    Pani poparzyła i z lekkim uśmiechem pod nosem wydała mi nową kopertę z
    hasłem tfu z PINem.
    W dniu w którym walutomat rozszerzy swoją ofertę na inne banki odetchnę
    szczęśliwy z ulgą he he.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-05-11 09:30:49
    Temat: Re: BZWBK zastrzeżenie karty i nie zmienia się nic
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On May 9, 9:47 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > klasyk. Zaglądnąłem do umowy i jednak podałem dobry PIN ale że
    > zapomniałem hasła do www to i tak musiałem "sacrum" w świątyni odwiedzić,

    Przez www nie widze rowniez mozliwosci zastrzezenia karty. Strasznie
    zacofany ten system WBK mimo "ulepszen" jakie to niby wprowadzaja.
    Zacofany w porownaniu do np Multibanku, gdzie moge ustalic limity i
    zarzadzac karta w dowolny sposob. W WBK nawet nie widze mozliwosci
    ustalenia limtu dla kart debetowych.

    Z tego co piszesz, przypadkowy przechodzien dzwoniacy do banku z
    informacja ze znalazl karte, nie ma praktycznie szans na jej
    zastrzezenie. Jakakolwiek weryfikacja poza imieniem i nazwiskiem mija
    sie troche z celem procesu zastrzezenia karty, gdzie liczy sie
    szybkosc.

  • 3. Data: 2011-05-11 16:55:54
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-09 15:47, xbartx pisze:
    > Trudno zadzwonię do nich. W Polcardzie jest
    > maksymalnie prosto - telefon, potem numer karty i powód zastrzeżenia i
    > koniec.

    Do d... takie zastrzeganie. Kolega w pracy ci zrobi kiedyś dowcip i się
    zdziwisz. A w taki Aliorze duplikat kosztuje 70zł. Co innego, gdyby
    najpierw blokowali.

    --
    Raf