  • 1. Data: 2011-05-09 10:51:10
    Temat: SygmaBank i raty w EuroRtvAgd
    Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl>

    Wziąłem kredyt ratalny w Euro rtv agd w banku sygma. Podpisałem "umowa o kredyt
    oraz limit i kartę mastercard".

    Promocja jest taka, że kredyt jest na 12 rat, ale jak się go spłaci w ciągu 6
    miesięcy to wychodzi 0%

    Do tej pory nie zastanawiałem się nigdy nad bankami i jak co mi trzeba było, to
    brałem kredyt, spłacałem i wsio. Wszyscy zadowoleni.

    Trafiłem jednak w necie na nieprzychylne opinie na tego banku, nawet osób, które
    rzetelnie podchodzą do spłaty kredytu.

    Czy ktoś może brał taki kredyt (12 miesięcy, ale po spłacie w 6 brak kosztów) i
    ma pozytywne doświadczenia? Czy da radę, bez zbędnych przepychanek, spłacić ten
    kredyt, wypowiedzieć kartę kredytową i spać spokojnie?

    Jak to zrobić? Może już dziś (choć jeszcze blankiety spłat nie przyszły)
    wystosować do nich jakieś pismo? (że chcę spłacić przed upływem 6 miesięcy i
    wypowiedzieć kartę kredytową?)
    Wszelkie sugestie co do doświadczeń z tym bankiem i wskazówek, jak nie dać się
    wykiwać mile widziane.

  • 2. Data: 2011-05-09 11:55:03
    Temat: Re: SygmaBank i raty w EuroRtvAgd
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2011-05-09 12:51, Pytajnik pisze:

> [...]
    > wypowiedzieć kartę kredytową?)
    > Wszelkie sugestie co do doświadczeń z tym bankiem i wskazówek, jak nie dać się

    Ja miałem - wrażenia ok, zero problemów. Spłaciłem w 6 miesięcy bez
    kosztów i na tym się skończyło. Miło mnie nawet zaskoczyli bo w
    przeciwieństwie do Lukasa dostałem listem przypomnienie o 6 racie i
    informację że jak wpłacę terminowo kredyt zamknie się bez żadnych
    kosztów. Następnie jakiś czas po spłaceniu przyszedł drugi list z
    podziękowaniem za wybranie ich kredytu i z informacją o zamknięciu
    kredytu. Karty nie dostałem więc się nie wypowiadam na jej temat.

  • 3. Data: 2011-05-09 18:41:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Pytajnik pisze:

> [...]
    > ma pozytywne doświadczenia? Czy da radę, bez zbędnych przepychanek, spłacić ten
    > kredyt, wypowiedzieć kartę kredytową i spać spokojnie?

    Ja brałem, choć wtedy ten bank się jeszcze nazywał Cetelem. Spłaciłem 5x
    kwota minimalna + reszta za 6-tym razem. Żadnych problemów nie było.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-05-10 05:11:38
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzieć kartę kredytową?)
    > Wszelkie sugestie co do doświadczeń z tym bankiem i wskazówek, jak nie dać

    Sprawdz po wszystkim BIK.

    PS. Wciaz jest w umowie zgoda na egzekucje do kwoty 120tys przez 7 lat? :)

    --
    Pozdr.
    Kenny