  • 1. Data: 2011-05-09 16:22:14
    Temat: Polbank - "Lokata mistrzowski start"
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    W Polbanku nówka sztuka - odpowiednik getinowej "lokaty na start".

    Informacja:
    http://www.polbank.pl/konta-lokaty/lokata-mistrzowsk
    i-start/index.html

    W skrócie: 5,8% brutto, 4,87% netto, 2 miesiące, 10-50k, jedna na głowę.

    Oczywiście tylko dla nowych klientów - nie posiadających przed końcem
    marca konta u nich. Czyli zapewne większość grupy odpada :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2011-05-10 11:00:25
    Temat: Re: Polbank - "Lokata mistrzowski start"
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W skrócie: 5,8% brutto, 4,87% netto, 2 miesiące, 10-50k, jedna na głowę.
    >
    > Oczywiście tylko dla nowych klientów - nie posiadających przed końcem
    > marca konta u nich. Czyli zapewne większość grupy odpada :)

    "Tylko dla nowych klientow" - no to kij im w oko :).

    PS
    Ostatnio spedzilem w tym banku godzine czasu
    mimo, ze przede mna byla tylko jedna osoba -
    - pani wciskala typowi KK.

    Nie wyrazalem zgody na przetwarzanie moich danych
    w celach marketingowych a caly czas cos od nich dostaje,
    np. sms z dzisiaj od +48664070746:
    "Zyskaj podwojnie! Zainwestuj na 2 lata a zyskasz nawet 20% przy 95%
    ochronie wplaconego kapitalu - pytaj o Formule Podwojny Zloty w placowkach
    Polbank EFG."

  • 3. Data: 2011-05-10 11:01:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 10 May 2011 13:00:25 +0200, Q napisał(a):

    > Nie wyrazalem zgody na przetwarzanie moich danych
    > w celach marketingowych a caly czas cos od nich dostaje,
    > np. sms z dzisiaj od +48664070746:

    Ja już dwa razy coś takiego dostałem, inni na grupie też narzekali.
    Ciekawe kiedy któryś klient nie wytrzyma i ich podpieprzy do UKE albo
    UOKiK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-05-10 20:08:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło napisał(a) :

    > Ja już dwa razy coś takiego dostałem, inni na grupie też narzekali.
    > Ciekawe kiedy któryś klient nie wytrzyma i ich podpieprzy do UKE albo
    > UOKiK.

    Yes, yes, yes...
    Podkładają się świetnie. Widać, że jest to celowe działanie a nie
    błąd jednostkowy. Już tłumaczę.
    W grudniu złożyłem reklamację. Po miesiącu odpowiedzieli, że
    przepraszają. Jednakże nie odpowiedzieli mi na żądanie podania komu
    udostępnili numer komórki. Miałem ważniejsze sprawy. Wczoraj
    zadzwoniłem i im przypomniałem o tym. Miesiąc poczekam, ale pismo
    mam już przygotowane. Do prokuratury.
    Krótko - 2 wykroczenia: z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną i z art. 54 ustawy o ochronie danych osobowych.

    Ponieważ to celowe i wielokrotne łamanie prawa, to może w końcu ktoś
    to zgłosi dalej. Może ja zacznę za miesiąc.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-05-10 20:15:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ponieważ to celowe i wielokrotne łamanie prawa, to może w końcu ktoś
    > to zgłosi dalej. Może ja zacznę za miesiąc.

    Trzymam kciuki.
    Eh, gdyby pozwy zbiorowe nie byly takie drogie...
    :)

  • 6. Data: 2011-05-10 20:16:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]

    Aha, do mnie spam SMS -owy przychodził z numeru +48664074074

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]