  • 1. Data: 2011-05-09 19:16:07
    Temat: szukam konta... i?
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Witam!

    Jakiś czas temu szukałem konta jak poniżej, ktoś polecił getin bank, może mi
    ktoś podać dokładną nazwę usługi, to ma być konto czy lokata, które spełnia
    te warunki. Strasznie ciężko się przebić przez oferty. Gdy już coś u nich
    znajdę to już nieaktualne itp. itd.

    Ewentualnie może się coś zmieniło? I ktoś poleci coś lepszego?

    ---
    Ciężko się przebić przez ofertę, do tego nie wszystko jest zawsze jasno
    napisane.
    Szukam dwóch kont oszczędnościowych - w różnych bankach, wystarczy dostęp
    tylko przez Internet. Nie zależy mi na największym oprocentowaniu a raczej
    na:

    - wniosek złożę przez Internet, kurier przyjedzie z umową
    - bank ma posiadać gwarancje polskiego funduszu bankowego (odpada zdaje się
    Polbank)
    - ma mieć prosty system logowania do konta (numer klienta i hasło - żeby nie
    trzeba go było zmieniać co np. miesiąc)
    - transakcje mają być autoryzowane sms kodem albo darmowym tokenem, który od
    nich dostanę (nie może to być token wgrany w komórkę), nie interesują mnie
    też żadne karty zdrapki z jednorazowymi kodami itp.
    - konto ma być darmowe
    - możliwości ewentualnego przelania z konta kwoty do 150 tys. zł. raz na
    miesiąc czy dwa za rozsądne pieniądze (1-5 zł. za całość) na inne konto w
    innym banku.
    - nie chcę mieć obowiązku brania jakiejkolwiek karty do konta.

    Po prostu chcę tam wpłacić pewną sumę pieniędzy na czarną godzinę tak aby
    ona urosła kilka procent w skali roku.
    Nie interesuje mnie zbieranie jakiś % za zakupy itp.
    Z racji tego, że ma to być konto w innym banku niż już obecnie posiadane to
    odpada BZ WBK oraz MBank.

  • 2. Data: 2011-05-10 12:46:25
    Temat: Re: szukam konta... i?
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 9 Maj, 21:16, "Waldemar" wrote:
    > [całość]

    http://direct.money.pl/kontaoszczednosciowe/
    Można sobie wybrać i ewent. uzgodnić warunki.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 3. Data: 2011-05-10 12:47:43
    Od: "Pen" <naj.kp@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Inteligo
    tylko po otrzymaniu startera trzeba zastrzec kartę (np. na www)

  • 4. Data: 2011-05-10 14:31:27
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-09 21:16, Waldemar pisze:
    > Po prostu chcę tam wpłacić pewną sumę pieniędzy na czarną godzinę tak aby
    > ona urosła kilka procent w skali roku.

    Meritum

    --
    Raf

  • 5. Data: 2011-05-10 20:59:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" 8...@q...goo
    glegroups.com

    : Cześć JaMyszka. Ty jesteś ta Myszka z polszczyzny, którą znam? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Bez względu na to, kim jesteś -- widziałem dziś zamordowaną z zimną krwią Twoją
    kuzynkę. ;)
    Leżała rozkosznie w worku na opony -- który pogryzła... Worek zapewne był
    proekologiczny,
    skoro jej zaszkodził... Kiedyś jej krewni ;) pogłębili ;) mi bieżnik w oponie... (tak
    więc
    tym razem worek zapobiegł zniszczeniu opon?)

    A wieczorem spotkałem mordercę myszy... Szedł majestatycznie wzdłuż wejść do garaży,
    prawie nie bał się mnie... Takie czasy nastały, że byle morderca myszy chodzi tuż
    obok mnie, niemal nie czując strachu... Wypasiony, puszysty... Być może pracujący
    na czyjeś zlecenie... Trudno zgadnąć... Przydałby się i mnie taki kocurek...

  • 6. Data: 2011-05-11 11:57:13
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 10 Maj, 22:59, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
    > : Cześć JaMyszka. Ty jesteś ta Myszka z polszczyzny, którą znam? :)
    > [...]

    Jam Ci to, ja :)
    Jestem rozpoznawalna po ogonku, bo nawet podszywacze go nie używali.

  • 7. Data: 2011-05-11 12:47:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" 5...@k...goo
    glegroups.com

    + Cześć JaMyszka. Ty jesteś ta Myszka z polszczyzny, którą znam? :)

    : Jam Ci to, ja :)
    : Jestem rozpoznawalna po ogonku, bo nawet podszywacze go nie używali.

    Więc witaj. :)
    Na tę grupę przygnała Cię żądza pieniędzy/pieniądza? :)

    [bo jeśli tak -- to dobrze, gdyż to jedna z nielicznych
    grup pragmatycznie nastawionych do życia; swoistym
    wyłomem jest walka prawników przeciwko BRE -- nie
    o pieniądze, ale o zasady: można kraść czy nie można]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'