  • 1. Data: 2011-05-09 12:00:53
    Temat: Sesje Elixir i spłata karty kredytowej ostatniego dnia
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Jeśli termin płatności mojej karty kredytowej (polbank era) to 30.05, to, czy
    jeśli przelew zlecę w Aliorbanku przed 15:20, to dojdzie do Polbanku na 18:00
    i karta będzie spłacona w terminie?
    Bazuje na tabelce: http://www.money.pl/banki/elixir/
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-09 13:26:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 May 2011 12:00:53 +0000, Marcin napisał(a):

> [...]
    > to, czy jeśli przelew zlecę w Aliorbanku przed 15:20, to dojdzie do
    > Polbanku na 18:00 i karta będzie spłacona w terminie? Bazuje na tabelce:

    Teoretycznie tak ale w praktyce może się okazać, że nie zawsze dojdzie.
    Dlatego lepiej spłacać nawet dzień albo kilka dni prędzej.
    W przytoczonym przypadku czyli Polbank-Era nawet jakby nie doszedł 30.05
    i tak nic się wielkiego nie stanie - poszukaj w archiwum grupy.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-05-09 14:23:58
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > W przytoczonym przypadku czyli Polbank-Era nawet jakby nie doszedl 30.05
    > i tak nic sie wielkiego nie stanie - poszukaj w archiwum grupy.

    Próbowałem szukać w archiwum grupy i inne fora, ale nie znalazłem żadnej
    informacji. Czy z doświadczenia wiesz, że Polbank nie jest tak bardzo
    skrupulatny i ignoruje 1-2 dniowe opóźnienia?

  • 4. Data: 2011-05-09 18:49:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 May 2011 14:23:58 +0000, Marcin napisał(a):

    > Próbowałem szukać w archiwum grupy i inne fora, ale nie znalazłem żadnej
    > informacji. Czy z doświadczenia wiesz, że Polbank nie jest tak bardzo
    > skrupulatny i ignoruje 1-2 dniowe opóźnienia?

    s...@t...ceti.pl

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-05-09 18:50:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 May 2011 18:49:43 +0000, xbartx napisał(a):

    > s...@t...ceti.pl

    To jest oczywiście Message-ID po którym znajdzie w google link do jednej
    z dyskusji.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-05-09 22:06:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin" iq8tdu$fp3$...@i...gazeta.pl

    > Próbowałem szukać w archiwum grupy i inne fora, ale nie znalazłem
    > żadnej informacji. Czy z doświadczenia wiesz, że Polbank nie jest
    > tak bardzo skrupulatny i ignoruje 1-2 dniowe opóźnienia?

    W mBanku spóźniłem się o kilka godzin -- kara (3 złote) i odsetki
    (też coś Kolo tego) od całości... Miałem farta (bo tylko takie
    koszty -- karta od długiego czasu była wykorzystywana sporadycznie)
    ale i niefarta (bo popełniłem aż dwa błędy -- w wyniku czego
    przeterminowałem) -- i niestety musiałem zapłacić...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'