  • 41. Data: 2003-06-22 13:42:03
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.56.0306221513240.11810@gateway.flora
    land.pl...
> [...]

    IMHO bzdura i brak wyobrazni.
    Wlasna kasa jest za darmo w skarpecie. Tu mowimy o uslugach bankowych, a te
    sa platne.
    Zawsze przeciez moga podniesc (specjalnie dla Ciebie...;-) oplate za
    prowadzenie konta do poziomu innych marmurow czyli np. do 7zl/mc i dac
    "bezplatne" wyplaty we wlasnych bankomatach. Bedziesz zadowolony placac
    5zl/mc wiecej i majac "darmowe" wlasne bankomaty?
    Ja wole tak, jak jest teraz

    > To nie sa ich bankomaty, tylko Euronetu (dzierzawa dla Mille). Bylo o tym
    > wiele razy. To, ze stoja w ich oddzialach, nie oznacza, ze sa ich :-)

    Bylo wiele razy, ze to _sa_ bankomaty Millennium, tylko obslugiwane przez
    Euronet...;-)

    Slawek

  • 42. Data: 2003-06-22 13:44:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci

    > Dodam jeszcze dla porownania, ze w mBanku za polecenie zaplaty trzeba
    > bulic 1 zl/mies za kazde PZ, czyli np. przy 3 PZ placisz rocznie 36 zl.

    Przesadziles.
    1zl/mc sie placi za sam fakt "wlaczenia" tej uslugi. Oplata nie zalezy od
    ilosci PZ.
    Rocznie wyjdzie 12zl

    > W Millennium masz to gratis !

    W PKO BP tez...;-)

    Slawek

  • 43. Data: 2003-06-22 14:56:32
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > IMHO bzdura i brak wyobrazni.
    > Wlasna kasa jest za darmo w skarpecie. Tu mowimy o uslugach bankowych, a te

    Brak wyobrazni? Zaręczam Ci, że większość ludzi w Polsce korzysta z kont, w
    których własną kasę może wypłacić za darmo. To tylko tzw. dowód społecznej
    słuszności, ale w sporach czysto ideologicznych innych nie ma.
    Zresztą ci z Millenum to jacyś tacy klienci, którzy mają wizję zmiany tego co
    w bankowości jest OK, a co nie. Koronną bzdurą w ICH bankomatach (kogo
    obchodzi kto je obsługuje, skoro jest tam ich logo???) najpierw dostajesz
    kasę, potem kartę. Znacie inny taki przypadek? Raz sam tak zostawiłem kartę,
    ale za mną krzyknęli :-), a raz, wściekle rano, stałem przed bankomatem
    Millenium, z którego wyleciał jakiś gość, a na ekranie miałem: czy chcesz
    dokonać jeszcze jakiejś transakcji :-).

> [...]
    > "bezplatne" wyplaty we wlasnych bankomatach. Bedziesz zadowolony placac
    > 5zl/mc wiecej i majac "darmowe" wlasne bankomaty?
    A ja nie wole tak jak jest teraz i dlatego nie korzystam z tego banku
    prywatnie. A w Fortisie place 8 zl./mies glownie po to, żeby mieć darmowe
    wypłaty we WSZYSTKICH bankomatach. Bo tak wolę.
    To jest rynek i ja mogę sobie wybrać inny bank, a krytykować Millenium. Robię
    tak dlatego, że mają kilka chorych pomysłów, które forsują nie wiadomo po co
    (patrz wyżej i poprzednie posty). Oraz dlatego, że jak korzystałem z ich
    usług (do końca 2002) to poziom obsługi firm był żenujący (o tym też pisałem
    wcześniej). Jeżeli to się zmieniło, to fajnie - teraz już mi to wisi.
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 44. Data: 2003-06-22 16:08:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    P...@g...floraland.
    pl,
    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>:
    > Dodam jeszcze dla porownania, ze w mBanku za polecenie zaplaty trzeba
    > bulic 1 zl/mies za kazde PZ, czyli np. przy 3 PZ placisz rocznie 36
    > zl. W Millennium masz to gratis !

    Nie, az tyle to nie - 12 zl rocznie niezaleznie od liczby PZ. Ciagle to
    jednak drozej, niz w wiekszosci bankow.

    --
    Robert

  • 45. Data: 2003-06-23 07:10:56
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > ale za mną krzyknęli :-), a raz, wściekle rano, stałem przed bankomatem
    > Millenium, z którego wyleciał jakiś gość, a na ekranie miałem: czy chcesz

    Wynika to z mnogosci opcji dostepnych przez bankomat dla kart Mille.
    Chcialbys, zeby co chwila wyrzucal ci karte i wkladalbys ja z powrotem i
    wbijal pin, zeby np. wyplacic pieniadze, doladowac karte komorkowa
    pre-paid, czy zrobic przelew, sprawdzic stan konta itd.??? Ja wole tak jak
    jest :-)

    Nie podobalo Ci sie w tym banku, wiec "opusciles" go. Mi odpowiada, wiec
    zostalem. Poniewaz mieszkam w mniejszym miescie, nie ma tu bankomatu
    Euronetu, wiec np. z mbanku musialbym placic kupe kasy za wyplate z obcych
    bankomatow. A Millennium mam 500 m od domu :-)
    Tak wiec wniosek jest prosty :-)

    A placic prawie 100 zl rocznie za Fortisa nie za bardzo mi sie usmiecha
    :-), bo mam za to 27 wyplat z obcych bankomatow (lub zagranicznych) w
    Mille :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 46. Data: 2003-06-23 08:04:51
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Szymon Bzoma napisał:

    > To jest rynek i ja mogę sobie wybrać inny bank, a krytykować Millenium. Robię

    Jasne.

    > tak dlatego, że mają kilka chorych pomysłów, które forsują nie wiadomo po co

    Tylko ze oni nic nie forsuja (widziales/sluszales zeby kogos do czegos
    zmuszali?). Oni maja po prostu taka oferte. Ich prawo. Tak samo jak
    Twoim prawem jest swobodny wybor uslug bankowych. I tyle.

    Bartol

  • 47. Data: 2003-06-23 09:47:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 22 Jun 2003 15:12:02 +0200, Radoslaw Dabrowski
    <r...@f...pl> wrote:

    >Dodam jeszcze dla porownania, ze w mBanku za polecenie zaplaty trzeba
    >bulic 1 zl/mies za kazde PZ, czyli np. przy 3 PZ placisz rocznie 36 zl.

    eee, 1 zł a nie 3 zł.

    Miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty: 1zł

    Korzystanie z polecenia zapłaty jest płatne - miesięczna opłata
    podawana jest w tabeli prowizji i opłat i jest niezależna od liczby
    firm - wierzycieli. Im więcej firm obciąża Twoje konto przez polecenie
    zapłaty - tym jednostkowy koszt każdej operacji jest mniejszy.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/pz.html

    >W Millennium masz to gratis !

    to taniej :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 48. Data: 2003-06-23 12:15:43
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    > Tylko ze oni nic nie forsuja (widziales/sluszales zeby kogos do czegos
    > zmuszali?). Oni maja po prostu taka oferte. Ich prawo. Tak samo jak
    > Twoim prawem jest swobodny wybor uslug bankowych. I tyle.

    OK. W ten sposób żaden bank, żadna firma, która nie jest monopolistą -
    niczego nie forsuje, bo nikt z niczego nie musi korzystać. Dyskusja mogłaby
    być zamknięta, jak większość na tym wątku.

    Uważam jednak, że sytuacje, w której płaci się za wypłaty z własnego
    bankomatu, czy to, że karta zostaje po podjęciu gotówki w bankomacie - są
    nietypowe w Polsce. Wątpię (ale b.d.), że prowadzili jakies badania nt.
    profilu korzystania z bankomatów i wyszło im, że ich klienci są inni itd. Po
    prostu mają takie pomysły i tyle. Jak jeszcze to był BG to byłem ich klientem
    i zostałem "zmuszony" do (chwilowego, na szczęście) korzystania z ich
    nowinek. Tyle. Szkoda pisaniny.
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 49. Data: 2003-06-23 12:33:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > OK. W ten sposób żaden bank, żadna firma, która nie jest monopolistą -
    > niczego nie forsuje, bo nikt z niczego nie musi korzystać. Dyskusja mogłaby
    > być zamknięta, jak większość na tym wątku.

    Ale oczywiscie musiales jeszcze dodac cos od siebie. No dobra, uparty
    jestes.

> [...]
    > i zostałem "zmuszony" do (chwilowego, na szczęście) korzystania z ich

    No wlasnie szkoda, wiec przestan pisac, bo nic nowego nie dodales i nie
    sadze zebys dodal. Bank Cie kiedys wkurzyl i ciagle nie mozesz mu
    wybaczyc. Coz, trudno. Ale uwazaj, takie utrzymywane i rozpamietywane w
    kolko urazy sa szkodliwe dla zdrowia.

    EOT niniejszym.

    Bartol

  • 50. Data: 2003-06-23 19:29:43
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 23 Jun 2003 09:10:56 +0200, Radoslaw Dabrowski
    <r...@f...pl> wrote:
> [...]
    >wbijal pin, zeby np. wyplacic pieniadze, doladowac karte komorkowa
    >pre-paid, czy zrobic przelew, sprawdzic stan konta itd.??? Ja wole tak jak

    ale co by szkodziło, aby wypluwał kartę po wypłacie, a na przykład po
    zrobieniu przelewu, albo po doładowaniu popa nie wypluwał? Problem
    polega na tym, że większość ludzi po odebraniu kasy, ma to co chciało
    i idzie:)