  • 61. Data: 2003-07-11 12:23:15
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

> [...]
    > koncie >1000PLN. Dla takich klientow jest korzystna oferta. To nie jest bank
    > dla scibulacych studentow. Taki jest model biznesowy i jak sie nie podoba to
    > nie korzystaj. W przeciwienstwie do mBanku zalatwienie dowolnej sprawy nie
    > trwalo dluzej niz tydzien a kredyt mieszkaniowy w dwa tygodnie. Sporo sie
    > przemieszczam i nie mam ciagle pod reka bankomatow euronetu, nie mowiac juz
    > o wyplatach za granica. mBank jest dobry gdy nie podrozujesz i placisz za
    > rachunki (ale przelewem, bo cennik direct debit to porazka)

    Pierwszy raz spotykam się z taką interpretacją Millenium. Wielość
    proponowanych rachunków w ich ofercie sugeruje raczej szerokie spektrum
    oczekiwań co do ilości i jakości klientów - ale mniejsza z tym. Najgorsze, że
    ta obsługa biznesowa jeszcze pół roku temu była żenująca, ale może miałem
    piramidalnego pecha (szczegóły na początku tego wątku).
    Pozdrawiam
    Szymon

    PS. Za kilka dni będę oczekiwał koejnych przelewów z zagranicy i zobaczę przy
    okazji czy już wiedzą dlaczego w ub. r. była taka kaszana (nie pofatygowali
    się jak dotąd z listem co i jak... a ja nie miałem czasu i ochoty do nich
    łazić).

  • 62. Data: 2003-07-11 12:33:50
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    pofatygowali
    > się jak dotąd z listem co i jak... a ja nie miałem czasu i ochoty do

    Jak mi PKO nie zaksięgowało i złożyłem reklamacje w Millennium myśląc,
    że oni nie przelali to dostałem 4 pisemne wyjaśnienia (z każdego działu
    który się tym zajmował) i informację pocztą wewnętrzną. Reklamacje
    złożyłem pocztą wewnętrzną.
    Gryzie mnie sumienie, że kiedyś w porywach nerwów rozpocząłem ten wątek
    z takim tytułem. Na dodatek bank zrealizował moją reklamację w tym samym
    dniu, choć była złożona pocztą wewnętrzną po południu.

    Biję się w piersi
    Grzegorz

  • 63. Data: 2003-07-11 15:00:33
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bema7j$5ap$1@inews.gazeta.pl>, Szymon Bzoma wrote:

    > PS. Za kilka dni b?d? oczekiwa? koejnych przelewów z zagranicy i

    O, to pewnie bedziesz wiedzial czy Millennium nie pobiera haraczu od
    przelewow przychodzacych SWIFT?

    Bo w TOiP nie ma ze pobieraja, ale nie ma tez ze nie pobieraja. A
    dziwne by bylo gdyby nie pobierali, bo wiele bankow pobiera (BZWBK,
    Inteligo itp), a Millennium to za wszystko lubi kasowac, az sie dziwie
    ze za wejscie do banku nie ma oplaty. Powinno sciagac z karty jak sie
    wsuwa w ten czytnik kolo drzwi.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl