eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!! › Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
  • Data: 2002-07-05 09:58:24
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >To trzeba płacić 2 zł miesięcznie, żeby powiedział mi to coś operator??? I
    >jeszcze, zeby się tego dowiedzieć muszę nosić gdzieś zapisany numer tego
    >Unikonta? Dobrze, że chociaż w bankomatach można sprawdzić saldo.

    Ja mam aktywną Bankolinię (nie wiem po co, bo saldo też sprawdzam w
    bankomacie). Jednak mogę dzięki temu usłyszeć co mówi automat w telefonie:
    "Serwis automatyczny - wybierz 1,
    Karta kredytowa American Express - wybierz 2"
    A gdy wybiorę "2" słyszę:
    "Wprowadź numer rachunku oszczędnościo-rozliczeniowego"
    Wprowadzam 8 ostatnich cyfr rachunku.
    Automat:
    "Podaj czterocyfrowy telekod"
    Podaję prawidłowy, a słyszę: "Niepoprawany wybór".
    Najciekawsze jest to, że mimo niepoprawnego wyboru jestem logowany i mogę
    sprawdzić saldo na RORze i lokatach. Jaja jak berety. -)))))

    Podobno Millennium ma uruchomić automatyczny teleserwis do AmExa na jesień
    2001 (słownie: dwa tysiace jeden). Jednak nic nie wskazuje, aby była to nawet
    jesień 2002.

    GBU
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1