  • Data: 2002-07-05 15:48:52
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "norbert donald" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Bauer":

    > Nie dajmy sobie nic wciskać.

    Niestety czasem VE się przydaje...

    > Teraz kosztuje 70 zł, a jak składasz wniosek o nową kartę i założysz
    lokatę
    > min. 3000 zł, to tylko 35 zł.

    No właśnie. Starych klientów bank ma w pupie. Mam AmExa drugi rok i 2 razy
    płaciłem po 110 PLN :-(

    > Tu przesadziłeś, albo się machnąłeś. 7 zł od transakcji gotówkowej +
    > oczywiście odsetki naliczane zawsze + konieczność 100% spłaty pożyczki
    > gotówkowej 20 dni po dacie wyciągu.
    > Ale kto wypłaca pieniądze z bankomatu kredytówką?

    Oczywiście masz rację. Nawet do głowy mi nie przyszło, że ktoś będzie
    wypłacał gotówkę AmExem. Dlatego pisałem o VE w Millennium. To a propos
    ogólnych kosztów prowadzenia rachunku w M- BIG BG.