  • 1. Data: 2002-07-05 09:18:05
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    >Walczę!
    >Co można sprawdzić o karcie American Expreess przez tysiącletnie
    >telecentrum?

    Mam ten sam problem. Też mam Unikonto, by mieć AmExa. Co do Bankolinii, to
    faktycznie jest denna. Można wprawdzie sprawdzić stan zadłużenia na karcie,
    ale tylko przez operatora. W automacie nie działa. No i oczywiście, trzeba
    bulić za Bankolinię 2 zł miesięcznie.

    GBU
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-07-05 09:24:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> wrote in message

> [...]
    karcie,
    > ale tylko przez operatora. W automacie nie działa. No i oczywiście, trzeba

    To trzeba płacić 2 zł miesięcznie, żeby powiedział mi to coś operator??? I
    jeszcze, zeby się tego dowiedzieć muszę nosić gdzieś zapisany numer tego
    Unikonta? Dobrze, że chociaż w bankomatach można sprawdzić saldo.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-07-05 09:58:24
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    >To trzeba płacić 2 zł miesięcznie, żeby powiedział mi to coś operator??? I
    >jeszcze, zeby się tego dowiedzieć muszę nosić gdzieś zapisany numer tego
    >Unikonta? Dobrze, że chociaż w bankomatach można sprawdzić saldo.

    Ja mam aktywną Bankolinię (nie wiem po co, bo saldo też sprawdzam w
    bankomacie). Jednak mogę dzięki temu usłyszeć co mówi automat w telefonie:
    "Serwis automatyczny - wybierz 1,
    Karta kredytowa American Express - wybierz 2"
    A gdy wybiorę "2" słyszę:
    "Wprowadź numer rachunku oszczędnościo-rozliczeniowego"
    Wprowadzam 8 ostatnich cyfr rachunku.
    Automat:
    "Podaj czterocyfrowy telekod"
    Podaję prawidłowy, a słyszę: "Niepoprawany wybór".
    Najciekawsze jest to, że mimo niepoprawnego wyboru jestem logowany i mogę
    sprawdzić saldo na RORze i lokatach. Jaja jak berety. -)))))

    Podobno Millennium ma uruchomić automatyczny teleserwis do AmExa na jesień
    2001 (słownie: dwa tysiace jeden). Jednak nic nie wskazuje, aby była to nawet
    jesień 2002.

  • 4. Data: 2002-07-05 10:00:48
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ag3ojs$ope$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > To trzeba płacić 2 zł miesięcznie, żeby powiedział mi to co? operator??? I
    > jeszcze, zeby się tego dowiedzieć muszę nosić gdzie? zapisany numer tego
    > Unikonta? Dobrze, że chociaż w bankomatach można sprawdzić saldo.

    Powyzej jakiegos tam salda jest free (500 PLN? - niech mnie ktos poprawi
    jesli sie myle). Numer trzeba nosic ;-( gdyby to jeszcze dzialalo - mi mowi
    ze do tego rachunku nie jest udostepniona usluga ;-( a aktywowalem ja i
    nadawalem telekod miesiac temu ;-(

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-07-05 12:07:16
    Od: "norbert donald" <n...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel":

    > Powyzej jakiegos tam salda jest free (500 PLN? - niech mnie ktos poprawi

    Płacisz 2 PLN/m-c za prowadzenie rachunku (jeśli średnie salddo < 500 PLN) +
    2 PLN/m-c za Bankolinię. Jeśli wcisną Ci Visę Electron, to jeszcze 15
    PLN/rok + ubezpieczenie tejże 2 PLN/m-c. Wychodzi 87 PLN rocznie. AmEx -
    110 PLN/rocznie. Millennium nie zapomni również o Tobie, gdy będziesz chciał
    wypłacić pieniądze z bankomatu: 1 PLN/od transakcji. Przy niskich saldach
    bank w ogóle nie dopisuje odsetek.

    pozdrawiam
    amnesiac

  • 6. Data: 2002-07-05 15:10:42
    Od: "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl>

    >Płacisz 2 PLN/m-c za prowadzenie rachunku (jeśli średnie salddo < 500 PLN) +
    >2 PLN/m-c za Bankolinię.

    I to jest ból!

    >Jeśli wcisną Ci Visę Electron, to jeszcze 15
    >PLN/rok + ubezpieczenie tejże 2 PLN/m-c.

    Nie dajmy sobie nic wciskać.

    >AmEx -110 PLN/rocznie

    Teraz kosztuje 70 zł, a jak składasz wniosek o nową kartę i założysz lokatę
    min. 3000 zł, to tylko 35 zł.

    >wypłacić pieniądze z bankomatu: 1 PLN/od transakcji

    Tu przesadziłeś, albo się machnąłeś. 7 zł od transakcji gotówkowej +
    oczywiście odsetki naliczane zawsze + konieczność 100% spłaty pożyczki
    gotówkowej 20 dni po dacie wyciągu.
    Ale kto wypłaca pieniądze z bankomatu kredytówką?

  • 7. Data: 2002-07-05 15:48:52
    Od: "norbert donald" <n...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bauer":

    > Nie dajmy sobie nic wciskać.

    Niestety czasem VE się przydaje...

    > Teraz kosztuje 70 zł, a jak składasz wniosek o nową kartę i założysz
    lokatę
    > min. 3000 zł, to tylko 35 zł.

    No właśnie. Starych klientów bank ma w pupie. Mam AmExa drugi rok i 2 razy
    płaciłem po 110 PLN :-(

> [...]
    > gotówkowej 20 dni po dacie wyciągu.
    > Ale kto wypłaca pieniądze z bankomatu kredytówką?

    Oczywiście masz rację. Nawet do głowy mi nie przyszło, że ktoś będzie
    wypłacał gotówkę AmExem. Dlatego pisałem o VE w Millennium. To a propos
    ogólnych kosztów prowadzenia rachunku w M- BIG BG.

  • 8. Data: 2002-07-05 16:32:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "norbert donald"
    > (...) Dlatego pisałem o VE w Millennium. To a propos
    > ogólnych kosztów prowadzenia rachunku w M- BIG BG.

    Wolno wam na Millennium narzekac i są powody, ale jak juz narzekacie to
    myślcie przy okazji - ich VE jest jedna z niewielu kart ze stala oplata za
    operacje bankomatowe - tylko 3,5 niezaleznie od kwoty.

    Wystarczy wyjac raz na rok 500 zl w kraju lub za granica a te 15 zl oplaty
    wam sie zwroci (zakladam ze inni maja oplate 3%). A jak wyplacisz drugi raz to
    juz jestes do przodu. Duzo jest podobnych kart (oprocz citi i Fortis)?
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-07-05 19:39:27
    Od: c...@i...pl

    On Fri, 5 Jul 2002 17:48:52 +0200, "norbert donald"
    <n...@p...gazeta.pl> wrote:

    >lokatę
    >
    >No właśnie. Starych klientów bank ma w pupie. Mam AmExa drugi rok i 2 razy
    >płaciłem po 110 PLN :-(

    Karta kosztuje 70 złotych - także dla starych klientów, którym się
    wznawia karta. Nie wiem tylko skąd wytrzasnęliście tą promocję? Na
    bankolini (przynajmniej dzisiaj) nic o tym nie wiedzą. Było kiedyś coś
    takiego ale się już zbyło:) Stała opłata 3,5 złotego za wypłatę VE na
    całym świecie, to chyba nie jest dużo?

  • 10. Data: 2002-07-07 11:12:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > wypłacał gotówkę AmExem. Dlatego pisałem o VE w Millennium. To a propos
    > ogólnych kosztów prowadzenia rachunku w M- BIG BG.

    Ja kiedyś podszedłem do bankomaty, włożyłem kartę, wklepałem PIN, wybrałem
    kwotę, i pytanie czy wydrukować papierek. Już miałem wcisnąć OK, ale nagle
    myślę o jakie kredyty było coś po drodze, zaglądam do portfela i stwierdzam,
    że w środku siedzi AmEx a nie VE. Na szczęście był cancel.