  • Data: 2002-07-05 16:32:45
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "norbert donald"
    > (...) Dlatego pisałem o VE w Millennium. To a propos
    > ogólnych kosztów prowadzenia rachunku w M- BIG BG.

    Wolno wam na Millennium narzekac i są powody, ale jak juz narzekacie to
    myślcie przy okazji - ich VE jest jedna z niewielu kart ze stala oplata za
    operacje bankomatowe - tylko 3,5 niezaleznie od kwoty.

    Wystarczy wyjac raz na rok 500 zl w kraju lub za granica a te 15 zl oplaty
    wam sie zwroci (zakladam ze inni maja oplate 3%). A jak wyplacisz drugi raz to
    juz jestes do przodu. Duzo jest podobnych kart (oprocz citi i Fortis)?
    *** blad ***