  • 21. Data: 2003-05-05 10:39:09
    Temat: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Dżony Bigut wrote:
> [...]

    Owszem, ale zauważ że kredyt mieszkaniowy był w ofercie już przynajmniej
    rok wcześniej i też był ostro reklamowany (w porównaniu z innymi
    produktami) ale przez dobrych kilka miesięcy bank nie udzielił ani
    jednego kredytu w całej Polsce. Dopóki go nie zmodyfikowano.
    Stąd wniosek, że reklama reklamą, ale przy takich produktach jak kredyt
    mieszkaniowy ma ona dużo mniejsze znaczenie niż atrakcyjność oferty.
    Klienci umieją liczyć :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 22. Data: 2003-05-05 15:21:15
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Millenium + Inteligo, to jest to, chociaz od czasu jak odpalili
    > Milleniet Inteligo stalo sie teoretycznie malo potrzebne. Ale uzywam
    go
    > caly czas tak samo intensywnie do robienia platnosci i placenia w
    > Inecie. Coz przyzwyczailem sie.

    Ja mam ror od 2 lat ze względu na AmExa, ale po wprowadzeniu MilleNetu
    mój rachunek przestał służyć tylko do zasilania karty. Moje
    doświadczenia z reklamacją są pozytywne. Ale trzymam rachunek w ePKO na
    wszelki wypadek. Do plusów należy dodać, że mają bardzo dobrą VE do
    wyciągania gotówki za granicą.

  • 23. Data: 2003-05-05 15:43:45
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > Stąd wniosek, że reklama reklamą, ale przy takich produktach jak kredyt
    > mieszkaniowy ma ona dużo mniejsze znaczenie niż atrakcyjność oferty.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam. W przypadku tego typu produktów klient pięć
    razy się zastanowi zanim się podpiszę umowę. Oczywiście wzrost sprzedaży tego
    produktu wynikał z jego zmodyfikowania (na korzyść klienta) ale także reklamy
    która pomogła wypromować jego istnienie.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 24. Data: 2003-05-05 15:46:22
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):
    > Mam podejrzenia, ze z pewnych wzgledow Millennium ma wiecej problemow
    > z martwymi kontami niz konkurencja :)

    Tak a skąd te podejrzenia i jakie to względy?
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 25. Data: 2003-05-05 16:10:15
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Jak dla mnie - skoro ten bank wydaje tyle kasy na reklame, skoro nie
    > zyskuje klientow, to oznacza, ze... cos nie teges z jego oferta musi
    > byc (lub ma do duszy dzial promocji - vide dla porownania pekao sa ;)

    Mnie się wydaje że to raczej z tą duszą. Millennium ma rozbudowaną, ciekawą
    ofertę np. kart kredytowych, czyli produktów na które teraz stawiają banki.
    Karty te miało w swojej ofercie już wtedy kiedy większość banków dopiero
    zamierzało je wprowadzić. Spokojnie Millennium mogło zdobyć co najmniej 2 m-
    ce (oczywiście po Citi) w sprzedaży kart ale tego nie wykorzystło. Dziś na
    rynek kart wchodzi pko z nową ofertą, mbank, a inne banki też coraz
    agresywniej zdobywają ten rynek. Szansa na wysoką pozycję w tym segmencie
    jest już raczej marna.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 26. Data: 2003-05-06 20:08:21
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 5 May 2003 15:46:22 +0000 (UTC), "Dżony Bigut"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Tak a skąd te podejrzenia i jakie to względy?

    Być może Wojtek ma tam kilka martwych kont, których nie ma w innych
    bankach :)))

  • 27. Data: 2003-05-06 21:28:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 06 May 2003 20:08:21 GMT, calcium300mg
    <c...@o...pl> wrote:

    >Być może Wojtek ma tam kilka martwych kont, których nie ma w innych
    >bankach :)))

    hehe nie, konto w Millennium mam w trakcie wypowiedzenia po tym jak
    zobaczylem nowe oplaty :). W oddziale polecili metode wyczyszczenia
    konta do zera, wtedy prowizje nie beda pobierane ale nie chcialo mi
    sie testowac :).
    A co do szczegolow podejrzen to juz raczej nie temat do rozwijania
    tutaj.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 28. Data: 2003-05-07 07:12:51
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > zobaczylem nowe oplaty :). W oddziale polecili metode wyczyszczenia
    > konta do zera, wtedy prowizje nie beda pobierane ale nie chcialo mi

    A co to za oplaty, bo mi jakis czas temu oplaty sie zmniejszyly do dwoch
    kwot - za karty VE i KK :-)
    Reszta prowizji to 0 PLN :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 29. Data: 2003-05-07 07:43:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > A co to za oplaty, bo mi jakis czas temu oplaty sie zmniejszyly do dwoch
    > kwot - za karty VE i KK :-)
    > Reszta prowizji to 0 PLN :-)

    za prowadzenie rachunku 30 kwietnia pobrali 2,50 - moze za millenet ?
    a przy okazji - wczoraj wystawili nowa tabele oprocentowania rachunku - z
    pewnoscia w dol, ale nie porownywalem z poprzednia
    *** blad ***

  • 30. Data: 2003-05-07 08:40:52
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > a przy okazji - wczoraj wystawili nowa tabele oprocentowania rachunku - z
    > pewnoscia w dol, ale nie porownywalem z poprzednia

    U mnie rowniez jedyna oplata jest ubezp. karty a wczesniej bylo ich sporo,
    calkiem sporo. Millenet - 2.50 ? Chyba nie, bo oplate za to policza nam
    najprawdopodobniej dopiero w lipcu i to raczej 2 PLN.