  • 11. Data: 2003-01-24 13:53:58
    Temat: Re: Millenium - SKANDAL jakiego nie było
    Od: "Jac <J.M.>" <j...@a...plusnet.pl>

    k...@o...pl wrote:
    :: Sprawa jest niecodzienna i wygląda następująco.

    czyli wiadomo że millenium
    Ja jak rozwiązałem z nimi umowe to jescze przez 6 mies. przysyłali mi
    wyciągi z saldem debetowym za prowadzenie rachunku i karnymi odsetkami...

    Pzdr
    Jac <J.M.> nie czytaj -> klikaj http://www.pajacyk.pl

  • 12. Data: 2003-01-24 14:19:13
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    wrote in news:0fa0.00000408.3e306599@newsgate.onet.pl:

    > Hmmm... Nie wiem czy się jasno wyraziłem: to nie takie proste -
    > przecież kredyt mieszkaniowy nie bierze się zwykle w kwotach
    > niskich na tyle, żeby w krótkim okresie czasu nagle to spłacić...
    > Szczególnie jak JUŻ się wzięło. Ale będę coraz poważniej rozważał
    > taką ewentualność - tyle że to trochę potrwa, niestety...
    > Pozdrawiam!

    To może zostaw ten kredyt w Millenium jak nie masz wyjścia, ale nie
    korzystaj lepiej z ich innych usług. Szczególnie z działu reklamacji.
    ;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E2A032E1-4291-483F-84C5-D34DF7B5C01B}

  • 13. Data: 2003-01-24 15:08:01
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości zapytam, bo ja mam 5,5% w EUR: kto ma znacząco nizsze?? Jest ktoś
    > taki...??

    Bywa tu niejaki Yerry, zdaje sie z HVB, ktory twierdzi,
    ze tam sa najnizsze stopy.

  • 14. Data: 2003-01-28 15:49:18
    Od: k...@o...pl

    No i czekam dalej na, cytuję, "odpowiedź wysłaną do Pana w dniu 17.01.2003 r." -
    ALE SOBIE JAJA robią, no nie?!?
    Aktualnie złożyłem reklamację na... reklamację!
    Aha i złożyłem znowu reklamację, bo znowu kwota w terminarzu spłat na m-c
    styczeń (Millenium dołącza takowe do wyciągów za m-c poprzedni) widnieje kwota
    spłaty kredytu mieszkaniowego - uwaga! - INNA niż ta, którą wczoraj bank
    ściągnął: różnica to ok. 20 EUR na moją niekorzyść! A gdyby tak nie było na
    koncie więcej kasy niż tylko na ratę - bank wpędziłby mnie w niedozwolony debet!

    Normalnie - ręce opadają....:((