  • 1. Data: 2003-01-23 09:59:57
    Temat: PayU wspolpracuje z Polcardem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Serwis PayU (www.payu.pl) rozpoczął współpracę z największym centrum
    autoryzacyjno - rozliczeniowym PolCard S.A

    PayU, którego właścicielem jest PAYBACK Sp. z o.o. to serwis
    płatniczy, który umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie oraz
    otrzymywanie wpłat poprzez Internet pomiędzy wszystkimi osobami, które
    posiadają swoje konto e-mail. Klienci PayU mają do wyboru płatność:
    kartą kredytową, mTRANSFEREM, zwykłym przelewem oraz ze środków
    własnych zgromadzonych w PayU.

    Calosc: http://prnews.home.pl/html.php/display?article=1725

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-23 10:34:44
    Temat: Re: PayU wspolpracuje z Polcardem
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0oefd$872$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:
> [...]
    > posiadają swoje konto e-mail. Klienci PayU mają do wyboru płatność:
    > kartą kredytową, mTRANSFEREM, zwykłym przelewem oraz ze środków

    Ale przepraszam, to jak ja dotychczas płaciłem kartą kredytową na PayU?
    Przez eCard bylo, czy jak?

    Znaczy rozwiazali umowe z eCard?

    Moglbys Amra jakis mniej oficjalny komentarz dac tutaj, jak jestes taki
    zorientowany ;P

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-23 10:49:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moglbys Amra jakis mniej oficjalny komentarz dac tutaj, jak jestes
    taki
    > zorientowany ;P

    WG slow Pana Klicha:

    "Do tej pory serwis PayU umożliwiał zapłatę kartą platnicza za
    pośrednictwem firmy eCard.
    Obecnie współpracuje z dwoma centrami autoryzacyjnymi."

  • 4. Data: 2003-01-23 10:52:18
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:b0oefd$872$1@news.onet.pl
    napisał:

    > Serwis PayU (www.payu.pl) rozpoczął współpracę z największym centrum
    > autoryzacyjno - rozliczeniowym PolCard S.A

    Podobno w drugim kwartale tego roku ma być wersja anglojęzyczna strony.
    Wreszcie!!

    Marcin Lubojański
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-01-23 11:18:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0ohcl$en6$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

    > WG slow Pana Klicha:
    >
    > "Do tej pory serwis PayU umożliwiał zapłatę kartą platnicza za
    > pośrednictwem firmy eCard.
    > Obecnie współpracuje z dwoma centrami autoryzacyjnymi."

    aaa, dzieki i sorki, ze nie przeczytalem calego artykulu zanim nie zapytalem

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-23 12:30:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Podobno w drugim kwartale tego roku ma być wersja anglojęzyczna strony.
    > Wreszcie!!

    Lepiej późno niż wcale - ciekawe tylko, że aż tyle czasu zajmie im
    przetłumaczenie kilku stron ;-)

    Pix

  • 7. Data: 2003-01-23 12:43:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0on8r$ir6$1@news.tpi.pl, pix <p...@w...pl>:

    > Lepiej późno niż wcale - ciekawe tylko, że aż tyle czasu zajmie im
    > przetłumaczenie kilku stron ;-)

    "Przetłumaczenie" to nie jest taka prosta sprawa, jak Ci się wydaje.
    To trzeba po prostu napisać od nowa.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-23 13:03:32
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > "Przetłumaczenie" to nie jest taka prosta sprawa, jak Ci się wydaje.
    > To trzeba po prostu napisać od nowa.

    Trochę skorygować pewnie trzeba, ale żeby zaraz "od nowa" ?

    Pix

  • 9. Data: 2003-01-23 15:08:24
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:b0oo22$ddq$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > "Przetłumaczenie" to nie jest taka prosta sprawa, jak Ci się wydaje.
    > To trzeba po prostu napisać od nowa.

    To zależy jak to pisali. Jeśli nie założyli na początku że będzie więcej
    wersji językowych, to mogą mieć trochę z tym roboty. Wiem bo sam musiałem
    przerabiać stronę na multi-language. Tylko że ja zrobiłem to tak że teraz
    dodanie kolejnego języka to kwestia przetłumaczenia jednago pliku z
    komunikatami.

  • 10. Data: 2003-01-23 15:56:41
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message

    > To zależy jak to pisali. Jeśli nie założyli na początku że będzie więcej
    > wersji językowych, to mogą mieć trochę z tym roboty.

    Myślę, że akurat w przypadku serwisu finansowego z płatnościami on-line
    przetłumaczenie tekstów jest relatywnie małym problemem.

    Tomek Z.