  • Data: 2012-06-06 07:36:05
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 21:50:27 +0200, z napisał(a):

    > Ja się nie znam. Ja mam alternatywę. Mam wybór czy pracować więcej czy
    > mniej. Czy mi się chce-opłaca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ciągle
    > ręki na pulsie, śledzenie nowinek, drobnych druczków, haczyków i innych
    > nieczystych zagrywek którymi się brzydzę jest bardziej pracochłonne. :-)
    > Wolę trochę nadgodzin w pracy czy jakieś szybkie intratne zlecenie niż
    > to mozolne ciułanie bez krztyny pewności efektu. :-)

    Eee tam. Mnie comiesięczne zrobienie Tego_Co_Trzeba w dziesięciu bankach
    zajmuje jakiś kwadrans i przynosi to dochody większe niż przeznaczenie
    owego kwadransa na pracę. Zresztą, ile można pracować? :)

    > To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    > graczy w kasynie :-)

    Uhm. To grupa także hobbystyczna, gdybyś nie zauważył.

    > Mój czas kosztuje :-)

    Nie znam cię, nie oceniam, ale to zdanie słyszę wyłącznie od ludzi z
    przerostem ego.

    AK