  • Data: 2012-06-06 12:45:29
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 18:11, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "ls" 5...@6...googl
    egroups.com...
    > : Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
    >
    > (; A p niej co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu
    traktowaniu? ;)

    > Albo inaczej -- sk d ta wie , e do grudnia?

    Nie pamietam teraz, gdzie to znalazlem.
    Bylo to przy okazji rozgryzania ew. prowizji za keszbek, wiec moze w
    TOiP?
    Do grudnia za darmo, potem bodajze 50gr, ale nie dam sobie glowy
    uciac.
    Tak, czy siak, dalej bedzie sie oplacalo, chyba ze Portugalczykom
    zabraknie kaski ;)

    --
    pozdr.
    ls