  • Data: 2012-06-06 11:45:57
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-06 11:11, Zbynek Ltd. pisze:

    > Już wiem, że zrobiłem źle.
    > Ale operowanie ogólnikami w stylu "Błogosławieni, którzy nie
    > widzieli, a uwierzyli" jest normalne na grupach. Może jednocześnie
    > oznaczać to, że ktoś ma poczucie humoru i sugeruje żebym lepiej
    > poszukał. Nie za każdym razem w odpowiedzi otrzymuje się konkrety.
    > Często nie związane z tematem luźne przemyślenia :-) Dodatkowo pewne
    > regulaminy są w innych miejscach niż wskazywałaby logika. Trudno -
    > tym razem poszło tak.

    o ekstra wiśniach z mille jest już prawie w każdym z wątków, i to nie
    tylko dotyczących millennium, temat przewija się od ładnych paru
    miesięcy i był już dokładnie opisany. Parę minut poszukać i wszystko
    jasne jest. Zresztą nie wiadomo, czy wpisy na grupie nie są monitorowane
    przez pracowników banku, widziałem już tu wpisy z bgż optima czy też
    bzwbk. Żeby nie było tak jak z mtransferem, żarło, żarło i zżarło ;-(((

    --
    pozdrawiam
    Marcin