  • Data: 2007-05-04 17:41:07
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: zbyszek szalbot <z...@s...homedns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Durniem byłes durniem będziesz.

    Panie Janie - naprawde nie warto. Cenie takie osoby jak Pan, ktore
    czesto wypowiadaja sie na forum i maja duza wiedze. Natomiast posty tego
    Pana z Metrinibytobanku swiadcza o nim samym. Obrazil swoim postem
    wszystkich grupowiczow piszac o szanownych idiotach. To skrajny przyklad
    pogardy wobec klienta, do ktorego nie da sie podchodzic dzisiaj tak, jak
    sie podchodzilo za komuny, kiedy sprzedawca to byl nasz Pan. Co ciekawe,
    bardzo dobra porade odnosnie traktowania takich osob daje Pismo Swiete:

    "Nie odpowiadaj głupiemu według jego głupoty, abyś i ty nie upodobnił
    się do niego." (Przypowieści Salomona 26:4)

    Pozdrawiam serdecznie zyczac udanego weekendu!

    Zbyszek
    www.slowo.pl