  • Data: 2007-05-03 14:30:51
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 May 2007 07:04:08 -0700,
    osoba podpisana: b...@w...pl <b...@w...pl>
    napisała:
    [....]

> [...]
    Wybacz facet ale teraz to pierdolisz bzdury bo informacja o zarządzie widniała tam od
    początku strony-no trudno jeżeli tego nie zuważyłes, ale nie wprowadzaj w błąd
    innych!!!!! bo zaczyna mnie to poważnie denerwować

    Naucz się cytować. To tak na marginesie.
    A teraz ad rem: od razu jak temat wypłynął, zrzuciłem wasz cały
    serwis[1]. Podejmujesz się pokazać, gdzie tam była informacja o
    zarządzie ?

    KJ

    Uwolnić słonia !!!