  • 21. Data: 2011-01-20 20:22:24
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
    3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
    gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach

  • 22. Data: 2011-01-20 20:31:06
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Sty, 21:22, Zibby <z...@o...pl> wrote:
    > udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
    > 3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
    > gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach

    Zapewne podałeś dane w inny sposób niż poprzednio, spodziewaj się
    jutro telefonu z weryfikacją danych. Wystarczy gdzieś dać dodatkową
    spację czy inaczej zapisać adres... To jest wkr...

  • 23. Data: 2011-01-20 20:47:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zibby" <z...@o...pl> wrote in message
    bb.googlegroups.com...
    udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
    3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
    gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach
    ----------------------
    Tak od razu, ale z e-bankingu. Korzystanie z lokat w powiazaniu z kontem
    jest duzo przyjemniejsze i zajmuje wszystko mniej czasu. Dotyczy to zarowno
    Meritum jak i skarbonkowego w GO. W przypadku Meritum konto mozna otworzyc w
    oddziale i dostac wszystko do e-bankingu, nie trzeba otwierac przez kuriera
    jak ma to miejsce w przypadku GO. Konto jest darmowe, karty nie trzeba brac
    a mocno skraca to czas na otwieranie lokat.
    Praktycznie te dwa konta w Meritum i GO warto otwierac, jak ktos mysli o
    kontach oszcz. i lokatach z dobrym %, bo od dluzszego czasu sa one w
    czolowce oferowanych stawek na depozyty.

  • 24. Data: 2011-01-21 09:15:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof wrote:

    > "wiatrak" <w...@N...yahoo.pl> wrote in message
    >>
    > chyba tylko 5-dni, gdzies to jest w regulaminie.

    Ale to oznacza, że trzeba wniosek złożyć 23, 24 lub 25, bo wtedy
    jest czas na przelew do piątku 28 (5 dzień od 25 to niestety
    niedziela).
    W związku z tym pytanko:
    Czy ktoś ćwiczył składanie wniosków przez stronę, gdy się już ma
    konto w Meritum ?
    Bo jeśli tak się nie da (tj. mając konto, musi się zakładać przez
    lokaty z konta), to posiadacze kont są do tyłu o te 3 dni (26,27,27).

    witrak()

  • 25. Data: 2011-01-21 12:40:02
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

    Pytanie do korzystających z lokat Meritum bez ichniego konta. Jak tam można
    założyć kilka lokat - każda jest traktowana jako osobny byt i za każdym
    razem trzeba klepać wszystkie dane adresowe od zera, czy można za jednym
    podejściem złożyć wniosek o więcej lokat?

  • 26. Data: 2011-01-21 12:41:27
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Sty, 13:40, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:

    > Pytanie do korzystaj cych z lokat Meritum bez ichniego konta. Jak tam mo na
    > za o y kilka lokat - ka da jest traktowana jako osobny byt i za ka dym
    > razem trzeba klepa wszystkie dane adresowe od zera, czy mo na za jednym
    > podej ciem z o y wniosek o wi cej lokat?

    Klepać i za każdym razem wpisywać dokładnie identyczne dane.

  • 27. Data: 2011-01-21 17:11:22
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    > Klepać i za każdym razem wpisywać dokładnie identyczne dane.

    ale gdy się używa firefoxa (nie wiem jak inne) to ta przeglądarka
    zapamiętuje dane wpisywane do rubryk (wystarczy kliknąć dwa razy lewym
    przyciskiem myszki) i wpisywanie danych i dzie całkiem szybko

  • 28. Data: 2011-01-21 18:23:26
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 20-01-2011 o 11:18:43 Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

    od 3k zł

    ktoś po porównywał z getinem online , wliczając skarbonke ?
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 29. Data: 2011-01-21 23:20:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message

    > od 3k zł

    masz to juz we wczesniejszej odpowiedzi!!!, porownujac do tradycyjnych lokat
    bez 'belki'- Meritum dla min wiekszej od 3tys. daje 5.36%, dla min. lok.
    >1tys. w Getinonline+1zl-daje- 5.42%, czyli praktycznie to samo mamy bez
    promocji- jedynie mozna to traktowac jako 'dywersyfikacje' lokat- ' nie
    wszystko w jednym banku'

  • 30. Data: 2011-01-22 09:15:32
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    Dlaczego w certyfikacie ktorym sa podpisywane wiadomosci e-mail od
    meritum nie ma adresu banku? w polu podmiot thunderbird pokazuje:

    E = k...@m...pl
    CN = Meritum Bank ICB S.A.
    OU = Digital ID Class 1 - Microsoft Full Service
    OU = Persona Not Validated
    OU = "www.verisign.com/repository/RPA Incorp. by Ref.,LIAB.LTD(c)98"
    OU = VeriSign Trust Network
    O = "VeriSign, Inc."