  • 31. Data: 2011-01-22 12:30:15
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:15:32 +0100, gostek napisał(a):

    > Dlaczego w certyfikacie ktorym sa podpisywane wiadomosci e-mail od
    > meritum nie ma adresu banku? w polu podmiot thunderbird pokazuje:
    >
    > E = k...@m...pl
    > (...)
    >
    > Tak ma byc?

    Po co Ci adres WWW w certyfikacie e-mail?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2011-01-22 20:36:46
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    W dniu 2011-01-22 13:30, Borys Pogoreło pisze:

    > Po co Ci adres WWW w certyfikacie e-mail?

    nie adres www tylko pocztowy, typu ulica taka numer taki miasto takie

  • 33. Data: 2011-01-23 14:08:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 21:36:46 +0100, gostek napisał(a):

    > nie adres www tylko pocztowy, typu ulica taka numer taki miasto takie

    A potrzebne Ci to do czegoś w certyfikacie? :)
    Masz nazwę podmiotu i certyfikowany adres e-mail.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2011-01-24 17:53:18
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Tak od razu, ale z e-bankingu. Korzystanie z lokat w powiazaniu z kontem
    >jest duzo przyjemniejsze i zajmuje wszystko mniej czasu. Dotyczy to zarowno
    >Meritum jak i skarbonkowego w GO. W przypadku Meritum konto mozna otworzyc
    >w oddziale i dostac wszystko do e-bankingu, nie trzeba otwierac przez
    >kuriera jak ma to miejsce w przypadku GO. Konto jest darmowe, karty nie
    >trzeba brac a mocno skraca to czas na otwieranie lokat.

    A ile Meritum ma oddziałów? Trzy?
    Otwierałem dziś w placówce partnerskiej, a to tak samo jak przez www. Kurier
    z umową za dwa dni i konto będzie aktywne dopiero jak umowa wróci do banku.
    A to już po promocji.
    Logować się można, numery kont widać, ale lokat w systemie nie da się
    założyć, poza jak najbardziej.
    Może ktoś wie czy po aktywacji konta będą widoczne, lokaty założone
    wcześniej "na boku".

  • 35. Data: 2011-01-24 17:54:54
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Sty, 18:53, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Mo e kto wie czy po aktywacji konta b d widoczne,  lokaty za o one
    > wcze niej "na boku".

    Ja zakładam właśnie kurierem i jak mi powiedziano przez telefon, w
    trakcie zakładania do aktywacji lepiej niczego nie wpłacać im w żaden
    sposób.

  • 36. Data: 2011-01-24 18:08:28
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja zakładam właśnie kurierem i jak mi powiedziano przez telefon, w
    >trakcie zakładania do aktywacji lepiej niczego nie wpłacać im w żaden
    >sposób.

    W systemie też pisze, aby na razie nic nie wpłacać.
    Pokombinuję, że z widocznością może być problem. Rachunki u nich różnią się
    tylko ostatnim członem (jak w VWB) i "of course" sumą kontrolną. Lokata "na
    boku" (na to konto można już wpłacać ale tylko pełną zadeklarowaną kwotę,
    jednorazowo 3024,29, z zadeklarowanego rachunku):
    69 1300 0000 2088 6970 1298 3255
    Rachunki:
    08 1300 0000 2076 7048 4649 0001
    78 1300 0000 2076 7048 4649 0002
    Aha zakładałem "Zarabiające" bez karty, a mam dwa. Tak trzeba?

  • 37. Data: 2011-01-24 18:14:58
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Sty, 19:08, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Aha zakładałem "Zarabiające" bez karty, a mam dwa. Tak trzeba?

    Ja też zarabiające bez karty i w systemie jest jedno. Nie zaznaczyłeś
    we wniosku, że chcesz też rachunek oszczędnościowy?

    W każdym razie mój rachunek nie ma jeszcze nazwy, oprocentowanie 0% i
    tak jakby wisiał w powietrzu. Jak klikam otwórz lokatę to mi mówi,
    żebym sobie otworzył konto :)

  • 38. Data: 2011-01-24 18:30:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja też zarabiające bez karty i w systemie jest jedno. Nie zaznaczyłeś
    >we wniosku, że chcesz też rachunek oszczędnościowy?

    No potwierdziłem, że chcę, myśląc o tym "Zarabiającym". Muszę poczytać, czy
    za coś nie trzeba płacić?
    Opisów brakuje, to też nie wiem co właściwie otworzyłem.

  • 39. Data: 2011-01-24 18:33:49
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Sty, 19:30, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > No potwierdzi em, e chc , my l c o tym "Zarabiaj cym". Musz poczyta , czy
    > za co nie trzeba p aci ?
    > Opis w brakuje, to te nie wiem co w a ciwie otworzy em.

    No tak, ale "Zarabiające" to konto podstawowe, jeśli zaznaczyłeś
    oszczędnościowe to dodatkowo otworzyli Ci "Silnie Zarabiające". Umowę
    podpisałem w czwartek i do tej pory cisza.

  • 40. Data: 2011-01-24 18:42:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No tak, ale "Zarabiające" to konto podstawowe, jeśli zaznaczyłeś
    >oszczędnościowe to dodatkowo otworzyli Ci "Silnie Zarabiające". Umowę
    >podpisałem w czwartek i do tej pory cisza.

    Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę
    "MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła, że
    teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.