    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Date: Thu, 20 Jan 2011 21:47:50 +0100

    "Zibby" <z...@o...pl> wrote in message
    news:bf4fe0c8-b4a1-4651-95f9-545afa86a573@fo10g2000v
    bb.googlegroups.com...
    udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
    3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
    gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach
    Tak od razu, ale z e-bankingu. Korzystanie z lokat w powiazaniu z kontem
    jest duzo przyjemniejsze i zajmuje wszystko mniej czasu. Dotyczy to zarowno
    Meritum jak i skarbonkowego w GO. W przypadku Meritum konto mozna otworzyc w
    oddziale i dostac wszystko do e-bankingu, nie trzeba otwierac przez kuriera
    jak ma to miejsce w przypadku GO. Konto jest darmowe, karty nie trzeba brac
    a mocno skraca to czas na otwieranie lokat.
    Praktycznie te dwa konta w Meritum i GO warto otwierac, jak ktos mysli o
    kontach oszcz. i lokatach z dobrym %, bo od dluzszego czasu sa one w
    czolowce oferowanych stawek na depozyty.