  • Data: 2019-06-26 18:02:05
    Temat: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:21:03 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > s...@g...com writes:
    >
    > [...]
    >
    > Mi kiedyś w czasie świątecznych zakupów sie zdarzyło, że terminal
    > najpierw coś napisał sprzedawcy (nie odmowa, tylko właśnie, żeby
    > sprzedawca zweryfikował telefonicznie), a chwilę później citi zadzwoniło
    > do mnie.
    > KJ

    Taki maly nius.
    Przelew z aliorowego kantoru, oflagowany jako do weryfikacji (pokazal sie tekst ze
    aktywnosc dziwna i zostanie zweryfikowana). Po jakichs 5 minutach (nocna pora) email
    ze przekazany do realizacji (przelew miedzynarodowy).
    Po 2 dniach przelew doszedl za atlantyk.

    Ale przelew robiony na konto predefiniowane i juz po paru mniejszych przelewach.

    Nikt nie dzwonil czy pisal z banku do mnie.